Liva
- Innlegget ble opprettet 6 timerVurdering: 5 av 5
Veldig bra
Jeg har veldig rette vipper som går relativt nedover, så når jeg krøllet de før så falt de fort ned igjen. Etter jeg begynte med dette seriumet har vippene mine vokst masse, og det er lettere å få de til å stå opp. Har fått masse komplimenter på vippene mine etter at jeg begynte på nanolash. Har prøvd mange andre seriumer før, men ingen har funket utenom denne. Et lite minus er at den kan klø litt, å er nok ikke så egnet for folk med sensetiv hud1 produkt i posten Veldig bra14 visninger - Innlegget ble opprettet 1 årVurdering: 5 av 5Verifisert kjøper
Veldig bra
Har brukt den en stund nå, og det er den beste skumrensen jeg har prøvd så langt. I starten viste jeg ikke helt hvordan jeg skulle bruke den, men nå vet jeg at jeg må skumme den i hendene med vann før jeg begynner å rense. Et lite minus er at huden min blir litt tørr etter at jeg har brukt den, så lurt å bruke toner eller noe fukt rett etter bruk1 produkt i posten Veldig bra383 visninger - Innlegget ble opprettet 3 årVurdering: 3 av 5Verifisert kjøper
Den gløder og er veldig fin på huden og sånt, men sminken holder ikke dagen ut
Jeg annbefaler ikke denne setting sprayen. Den har fin aplikator og lukter godt, men den holder ikke sminken helt på plass, alt er borte når kvelden kommer. Den skinner veldig mye på huden så det er et pluss. Men man finner bedre så jeg syns denne var litt overvurdert1 produkt i posten Den gløder og er veldig fin på huden og sånt, men sminken holder ikke dagen ut884 visninger