Liva

  • Innlegget ble opprettet 6 timer
    Vurdering: 5 av 5

    Veldig bra

    Jeg har veldig rette vipper som går relativt nedover, så når jeg krøllet de før så falt de fort ned igjen. Etter jeg begynte med dette seriumet har vippene mine vokst masse, og det er lettere å få de til å stå opp. Har fått masse komplimenter på vippene mine etter at jeg begynte på nanolash. Har prøvd mange andre seriumer før, men ingen har funket utenom denne. Et lite minus er at den kan klø litt, å er nok ikke så egnet for folk med sensetiv hud
    1 produkt i posten Veldig bra
    14 visninger
  • Innlegget ble opprettet 1 år
    Vurdering: 5 av 5
    Verifisert kjøper

    Veldig bra

    Har brukt den en stund nå, og det er den beste skumrensen jeg har prøvd så langt. I starten viste jeg ikke helt hvordan jeg skulle bruke den, men nå vet jeg at jeg må skumme den i hendene med vann før jeg begynner å rense. Et lite minus er at huden min blir litt tørr etter at jeg har brukt den, så lurt å bruke toner eller noe fukt rett etter bruk
    1 produkt i posten Veldig bra
    383 visninger
  • Innlegget ble opprettet 3 år
    Vurdering: 3 av 5
    Verifisert kjøper

    Den gløder og er veldig fin på huden og sånt, men sminken holder ikke dagen ut

    Jeg annbefaler ikke denne setting sprayen. Den har fin aplikator og lukter godt, men den holder ikke sminken helt på plass, alt er borte når kvelden kommer. Den skinner veldig mye på huden så det er et pluss. Men man finner bedre så jeg syns denne var litt overvurdert
    1 produkt i posten Den gløder og er veldig fin på huden og sånt, men sminken holder ikke dagen ut
    884 visninger