Moa

  • Innlegget ble opprettet 5 dager
    Vurdering: 2 av 5
    Verifisert kjøper

    Dårlig pumpe

    Produktet i seg selv er ok, men pumpen i flasken er så treg at den nesten ikke går an å bruke.
    1 produkt i posten Dårlig pumpe
    77 visninger
    • Brukerens rolle: Kundeservice på Lyko.Kommentaren lades 5 dager
      Hei Moa! 😊 Så hyggelig at du liker produktet! Det er selvfølgelig ikke meningen at pumpen skal være treg eller krangle. Dette vil vi selvfølgelig hjelpe deg med å løse med en gang. For at vi skal kunne se nærmere på dette og erstatte den ødelagte delen/produktet, gjør du enklest en reklamasjon ved å følge disse stegene: 💛Logg inn på "Mine sider" 💛Gå til fanen "Ordrehistorikk" 💛Klikk på din aktuelle ordre og klikk på reklamer for å opprette en sak Når du har sendt inn din melding, vil vi se nærmere på saken din og gi deg tilbakemelding via e-post innen kort tid. Ønsker deg en fin dag! 🌼