SITTER GODT, LETT Å BRUKE, EN LADING HOLDER TIL 4 FORSKJELLIGE PROGRAMMER
Jeg kjøpte denne LED-masken for ca. en uke siden og har brukt den 3 ganger (anbefales ikke så ofte første gang!!!). Jeg har PSOS og problemer med hormonelle kviser.
Masken sitter godt og behagelig, beskytter helt for øynene, lett å bruke og forstå. Jeg ladet den fullt og prøvde deretter to forskjellige ganger på meg selv og lot så masken ligge på bordet med forskjellige programmer. Den fjerde ga fra seg en lyd og varte i 10 minutter. Det femte programmet ville den ikke starte. En lading tar ca. 3 timer.
Jeg har ikke prøvd andre LED-masker, dette er min første, og jeg er veldig fornøyd med kjøpet!
Nå har jeg kjørt blått lys to ganger i løpet av en uke (anbefales ikke!!!), men jeg ser allerede forskjell. For meg er det som om urenhetene har tatt et steg tilbake. Jeg får en behagelig og ren følelse etterpå.
Det eneste jeg synes er litt negativt, er båndet med LED under haken, siden det er laget av silikon, og når man setter det "riktig", legger det seg ikke slik jeg skulle ønske, men med litt fantasi når man setter borrelåsbåndene sammen på en "skjev" måte, lyser det der jeg vil at det skal komme til. Denne konstellasjonen føles ikke feil når masken er på og ser heller ikke feil ut, jeg skulle bare ønske at det fra starten var bøyd på en annen måte.
Jeg har også supplert med Torrinden serum med denne masken.
Ha det godt!
1 produkt i posten SITTER GODT, LETT Å BRUKE, EN LADING HOLDER TIL 4 FORSKJELLIGE PROGRAMMER