Jeg likte den gamle konsistensen veldig godt, men denne nye er enda bedre – tynnere, lettere, enklere å påføre og mer holdbar. Dekkevnen er like god som før, men foundation føles "tynnere" på huden.
Fargen jeg bruker (1N0) har holdt seg helt lik og passer fortsatt veldig godt for meg.
Jeg har delvis fet hud med mer eller mindre urenheter, men foundation dekker dem perfekt og skjuler porene.
Noen er skuffet over produktet, men jeg mener de beskrevne problemene bare oppstår når huden ikke er fuktet nok, og foundation påføres for tidlig. Når man bruker en fuktighetsgivende spray, serum og fuktighetskrem, og lar det tørke ordentlig, påføres foundation veldig pent. På toppen litt løspudder og fikseringsspray – jeg har ikke funnet et bedre resultat.
Jeg er altså veldig fornøyd med den endrede konsistensen, som ikke fremhever rynker eller fine linjer, selv om jeg allerede er eldre :)