Viivi

  • Innlegget ble opprettet 12 timer
    Vurdering: 5 av 5
    Verifisert kjøper

    SÅ FORNØYD

    Jeg var ikke forberedt på å elske en lipbalm så mye! Konsistensen er perfekt, ikke for tykk, men heller ikke for tynn. Både Cherry og Bubblegum luktet så godt og etterlot en fin farge på leppene uten å være for sterk! Det eneste som er litt synd, er hvor små de er, jeg skulle ønske de var litt større, men samtidig er de praktiske å ha med seg og tar ikke mye plass. Uansett er jeg superfornøyd! #lykoreview
    1 produkt i posten SÅ FORNØYD
    47 visninger
  • Innlegget ble opprettet 11 måneder
    3 visninger