Agnes

  • Posten blev oprettet 1 uge

    Cool cream

    Hej! Jeg undrer mig over, om cool cream kan gøre en forskel for mig. Jeg har udgroning, som er en mellembrun ret asket farve, og har haft lyse striber i bunden, men har nu fået lavet mørke striber for at matche min udgroning. Resultatet forsvandt dog næsten med det samme, og nu oplever jeg farven som ret varm mørkeblond/lysebrun. Kan cool cream virke for at fjerne de varme toner?
    1 produkter i posten Cool cream
    100 visninger
    • Brugerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 1 uge
      Hej Agnes! 👋🏼😊 Ja, Cool Cream kan absolut hjælpe i dit tilfælde. Den dæmper varme toner og gør dit hår koldere 💙 Brug efter shampoo og lad virke i mindst 3 minutter 🫧 Hav en god dag ☀️
  • Posten blev oprettet 3 uger
    1 visninger
  • Posten blev oprettet 3 uger

    Fungerer på mørkere, varmt hår?

    Hej! Jeg har for nylig lavet mørkere striber på mine tidligere lyse striber, så nu har jeg en smule mørkere hår, hvilket jeg er tilfreds med. Jeg synes dog efter nogle vask, at de gamle lyse striber ses mere og mere igennem og også har en varmere tone (lidt gul/orange) end det resultat, jeg først havde (kold brun). Kan denne fungere for at få et koldere helhedsindtryk i hele håret, tror I?☺️
    1 produkter i posten Fungerer på mørkere, varmt hår?
    60 visninger
    • Brugerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 2 uger
      Hej Agnes! 👋🏼😊 Den kan absolut hjælpe med at give et koldere helhedsindtryk i håret 🩶 Perfekt at bruge for at friske dit hår op! Hav en god dag ☀️
  • Posten blev oprettet 7 måneder
    Bedømmelse: 1 ud af 5

    Alt for tyk spids

    Ved ikke om jeg har fået et forkert produkt, eller om det skal være sådan, men forstår desværre ikke, hvordan man skal kunne bruge denne til at forme sine bryn. Den er MEGA tyk og får brynene til at se klumpede ud, uanset hvad man gør, så denne var en skuffelse, da min forhåbning var at kunne male smalle strå med.
    1 produkter i posten Alt for tyk spids
    613 visninger
    • Brugerens rolle: Lyko Kundeservice.Kommentaren lades 7 måneder
      Hej Agnes! 🤍 Tak for din anmeldelse 💫 Åh nej, hvor uheldigt at spidsen ikke passede dig, det er så forskelligt, hvordan man kan lide øjenbrynspen 🤎 Men, hvor heldigt at vi har en hel jungle af forskellige øjenbrynspenner, hvor du måske kan finde din nye favorit 😍 Ha' det godt!
  • Posten blev oprettet 11 måneder
    Bedømmelse: 2 ud af 5
    Verificeret køb

    Fin produkt, men ikke til olieagtig/blandet hud

    Passer ikke til mig med olieagtig/blandet hud, så synd! Da jeg har mere olieagtig hud, foretrækker jeg gel-konsistenser frem for cremede, så jeg ville give denne en chance og elsker formel & duft, men desværre giver denne akneudbrud på mig hver gang jeg prøver at føre den ind i min hudplejerutine😕
    1 produkter i posten Fin produkt, men ikke til olieagtig/blandet hud
    2044 visninger
    • Brugerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 2 uger
      Er dette gelé konsistens?😊
  • Posten blev oprettet 1 år

    Anvendelse?

    Hej! Jeg er super tilfreds med resultatet af denne, men jeg undrer mig lidt mere over anvendelsen af produktet. Hvor ofte bør den anvendes? Og skal man lægge dag/natcreme efterfølgende, eller skal man kun bruge denne efter rensning?🥰
    1 produkter i posten Anvendelse?
    3503 visninger
    • Brugerens rolle: Lyko Kundeservice.Kommentaren lades 1 år
      Hej Agnes!👋🏼😍 Så fedt at du er tilfreds med den! Denne toner kan bruges både morgen og aften efter rensning, enten med en vatrondel eller ved at klappe den direkte ind med hænderne🫶🏼 Det er bedst at følge op med en dag- eller natcreme for at kapsle fugten ind og give huden ekstra pleje, men hvis din hud føles tilstrækkeligt fugtet, kan du nogle gange køre en lettere rutine og bare bruge den 🫧💜 Ha' det godt!
      1 likes