Alise

  • Posten blev oprettet for 6 dage
    Bedømmelse: 2 ud af 5

    Helt okay

    Undskyld, men denne dufter ikke godt! Jeg er dog ikke fan af duften af hav og kokosnød. Lugte til den i butikken, før I køber!🥥🌴
    1 produkter i posten Helt okay
    174 visninger
    • Brugerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades for 6 dage
      Hejsan Alise! 😊 Tak for din anmeldelse ✨ Så typisk, at det ikke helt blev en fuldtræffer denne gang. Dufte er virkelig individuelt 🤍 Holder fingrene krydset for, at du har en favorit, som du kan falde tilbage på! Ønsker dig en rigtig god dag! 🌸
  • Posten blev oprettet for 6 dage
    Bedømmelse: 4 ud af 5

    Supergod!

    Dufter virkelig af vandmelon og er suuuper behagelig på læberne!🙏🏼
    1 produkter i posten Supergod!
    205 visninger