Alise
- Posten blev oprettet for 6 dageBedømmelse: 2 ud af 5
Helt okay
Undskyld, men denne dufter ikke godt! Jeg er dog ikke fan af duften af hav og kokosnød. Lugte til den i butikken, før I køber!🥥🌴1 produkter i posten Helt okay174 visninger- Brugerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades for 6 dageHejsan Alise! 😊 Tak for din anmeldelse ✨ Så typisk, at det ikke helt blev en fuldtræffer denne gang. Dufte er virkelig individuelt 🤍 Holder fingrene krydset for, at du har en favorit, som du kan falde tilbage på! Ønsker dig en rigtig god dag! 🌸
- Posten blev oprettet for 6 dageBedømmelse: 4 ud af 5
Supergod!
Dufter virkelig af vandmelon og er suuuper behagelig på læberne!🙏🏼1 produkter i posten Supergod!205 visninger