Elskede denne før, men det nye design er VÆRDELØST! Strålen er supersvag, mere som en løs sky og sprøjter i alle retninger, så man skal holde den meget tæt på ansigtet for overhovedet at få noget, og selv da får man masser på halsen, brystet osv. Virkelig skuffet, for formlen er egentlig god, men emballagen ødelægger det!
Brugerens rolle: Lyko Creator.1 ugeKommentaren lades 1 uge
Hej Amanda 🌸
Tak fordi du deler! 💜 Så ærgerligt at høre, at den nye spraydyse ikke var en fuldtræffer for dig. Tidligere har mange faktisk oplevet, at sprayen var lidt for kraftig, så det ser ud til, at den nye version er gået i den anden retning. Synd, at den føles for blød til din smag.
Et tip kan være at holde flasken cirka 15–20 cm fra ansigtet og spraye i et X- og T-mønster for en jævnere påføring. Hvis du stadig oplever, at sprayen spreder sig for meget, kan det også hjælpe at spraye lidt tættere på ansigtet med korte, hurtige tryk 😊
Håber det kan hjælpe ❤
Hav en god dag 🍓🌸