Angelica Smith

  • Posten blev oprettet 2 uger
    Bedømmelse: 5 ud af 5

    Smørret blød og toner helt drømmende ud!

    Jeg har fået mulighed for at teste L’Oréal Paris Lumi Bronze Le Stick Soleil Bronzerstick i nuancen 110 Toasted Sunlight som testpilot via Smartson. Til reference er jeg 52 år med en lys til medium hudtone (varm-neutral undertone) og har kombineret hud. Første indtryk & påføring Mit absolut første indtryk, da jeg påførte produktet, var direkte "wow, hvor smørret blødt!". Takket være den cremede konsistens er det sååå nemt at tone ud. Jeg ejer bronzersticks fra mange forskellige mærker, men denne blender absolut smukkest af dem alle. Jeg trak stiften direkte over min foundation og brugte derefter en foundationbørste til at arbejde det ind, hvilket gik helt uden besvær. Farve, pigment og resultat Når man ser på nuancen "110 Toasted Sunlight", kan den se ud som om den trækker mod det orange. Men til min glæde gjorde den slet ikke det på mig, hvilket ellers er et meget almindeligt problem for min hudtone. Produktet har et rigtig fint farveresultat og er helt byggebart. Skulle man komme til at være lidt for tung på hånden, er det ikke noget problem, det er superlet at tone farven ned igen. Jeg har endda forbedret produktet om aftenen direkte ovenpå pudder, og det blev ikke det mindste plettet. Konklusion Det her var en utrolig positiv oplevelse. Jeg håber inderligt, at L’Oréal beholder disse i deres sortiment og udvider med endnu flere nuancer. Hvis de desuden skulle udgive rouge i præcis denne formel, ville det være en absolut drøm! Jeg kan virkelig godt lide den. (Anmeldelse i samarbejde med Smartson)
    1 produkter i posten Smørret blød og toner helt drømmende ud!
    31 visninger
  • Posten blev oprettet 2 uger
    Bedømmelse: 5 ud af 5

    Magisk volumen og længde – giver virkelig en falsk øjenvippe-effekt!

    Jeg har fået chancen for at teste L'Oréal Paris Volume Million Lashes Panorama Chromatic Mascara i nuancen Brun Leather som testpilot via Smartson. Som I kan se på mine før- og efterbilleder, er forskellen helt enorm. Mine forudsætninger & påføring Til reference er mine egne øjenvipper knap synlige til daglig. Uden øjenvippebukker og mascara ser de meget spredte, korte og intetsigende ud. Efter at have brugt min øjenvippebukker påførte jeg denne mascara, og til min store overraskelse så jeg et fantastisk resultat med det samme. Selvom farven er brun (Brun Leather) gav den en utrolig dybde, fantastisk længde og maksimal volumen til mine vipper, uden at jeg engang behøvede at påføre flere lag. Holdbarhed & fjernelse Da formlen ikke er vandfast, er den ekstremt nem og smidig at vaske af om aftenen med lidt micellært vand. På trods af det har jeg ikke haft nogen problemer med, at den smitter af eller drysser under øjnene. Den holdt perfekt hele dagen og så præcis ens ud fra tidlig morgen til sen aften. Konklusion Denne mascara gav mig en rigtig "false lash effect" (falsk øjenvippe-effekt), hvilket jeg absolut elsker. Jeg er så utrolig tilfreds med dette resultat, og den vil helt sikkert stå på min indkøbsliste næste gang, det er tid til en ny mascara! (Anmeldelse i samarbejde med Smartson)
    1 produkter i posten Magisk volumen og længde – giver virkelig en falsk øjenvippe-effekt!
    71 visninger
  • Posten blev oprettet 2 uger
    Bedømmelse: 2 ud af 5

    God dæmpning af rødme, men for mørk og tung til min smag

    Jeg har fået lov til at teste denne CC-cream som testpilot via Smartson. For at give lidt kontekst er jeg 52 år, har en lys til medium hudtone med en varm til neutral undertone samt en typisk kombineret hud. Mine problemområder er primært synlig rødme på kinderne, hagen og i nasolabiale folder/omkring næsevingerne. **Påføring og følelse** Jeg påførte produktet med hænderne for at lade kropsvarmen varme den op, hvilket gjorde, at den smeltede rigtig fint ind i huden. Et stort plus er, at den faktisk ikke lagde sig i mine fine linjer. Den gør et helt okay job med at dæmpe det røde (du kan se resultatet på mine før- og efterbilleder). Ulempen er dog, at jeg oplever, at man skal bruge betydeligt mere produkt, end man egentlig ønsker, for at få dækningen. Det gør, at den føles lidt for tung på huden. Jeg foretrækker personligt en meget lettere foundation-følelse, og det får jeg ikke her. Hvis jeg skulle bruge denne dagligt, tror jeg desværre ikke, at tuben ville holde særlig længe. **Farve og nuance** Den største udfordring for mig er farven. Den har en stærk tendens til at gå over i en dybere beige nuance, der trækker mod det orange på min hudtone. Den smeltede dog betydeligt bedre ind de dage, jeg brugte selvbruner. **Konklusion** Produktet skjuler absolut rødme, men jeg tror, det egner sig bedst til nogen, der har en lidt mere solbrun teint/hudtone end mig, og som ikke har noget imod en lidt rigere og tungere følelse i ansigtet. *(Anmeldelse i samarbejde med Smartson)*
    1 produkter i posten God dæmpning af rødme, men for mørk og tung til min smag
    40 visninger
  • Posten blev oprettet 1 år

    Spørgsmål om disse Lyko Lovables

    Jeg ser i de mange kommentarer, at der kun er 1400 af disse Lovables tilgængelige til køb, men er de 1400 til hvert land, I sælger til, eller kun 1400 til alle de europæiske lande, I sælger til? Da jeg ser kommentarer på mange forskellige sprog i kommentartrådene, var jeg nysgerrig på, hvor svært det faktisk er, 1400 til Sverige eller til hele EU er en nål i en høstak chance. Er dette den standardmængde, der nogensinde er tilgængelig for køb pr. Lovable Launch?
    1 produkter i posten Spørgsmål om disse Lyko Lovables
    656 visninger
    • Kommentaren lades 1 år
      Åh wow, så det er ud over en lille chance. Har Lyko i det mindste overvejet at begrænse hver Lovables køb til én pr. kunde, så det ikke også tilføjer til den negative opstandelse? Eller hvis der bestilles mere end én, så kan ekstra varer fjernes, når du begynder at behandle hver ordre, hvis det er et checkout-behandlingsproblem, der ikke kan begrænse én pr. kunde? Eller hey, måske overveje at lave undersøgelser til loyale kunder om Lovables købsprocessen eller endda få en "forhåndsinteresse"-knap tilføjet, så man kan se efterspørgslen efter en specifik Lovable-lancering og derefter sætte grænsen under det antal til et rimeligt niveau, fordi nogle mennesker måske ikke køber det alligevel, selvom de havde interesse. Bare nogle tanker, jeg kaster ud som kunde i mange år, fordi jeg ikke tror, at den negative modreaktion er værd at det begrænsede antal mennesker, der får lov til at fejre deres "sejr". Eller sagt på en anden måde, det gør flere mennesker vrede eller skuffede som kunde hos Lyko end glade for at være Lyko-kunde, da det får flere mennesker til at føle sig mindre værdsatte som loyale kunder. Selvfølgelig vedrører dette kun de kunder, der overhovedet ønsker Lyko Lovables.
      1 likes