Anna-Sofia
- Posten blev oprettet 1 måned
Hvordan gør jeg?
Hej! Skal jeg tage mit serum og olie, Estelle & Thild også, (blander dem i hånden) efter jeg har brugt denne? Eller skal jeg bare tage min natcreme efter?1 produkter i posten Hvordan gør jeg?55 visninger- Brugerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 1 månedHej Anna-Sofia! 😊 Påfør retinoidserummet efter rensning, lad det trænge ind, følg op med natcreme og afslut med din ansigtsolie, hvis du vil, læg dem i lag i stedet for at blande i hånden. Start med 2-3 aftener om ugen og øg, hvis huden tåler det, undgå at bruge det samme aften som stærke syrer eller andre retinoider, og husk SPF om dagen. Hav en god dag! 🌼1 likes