Emy Sofia Rebecca
- Posten blev oprettet for 4 dageBedømmelse: 3 ud af 5
Sommer på flaske
Jeg kan virkelig godt lide designet - flasken føles enkel men flot, og vægten gør, at den føles luksuriøs. Duften er for mig sommerlig og ungdommelig, den føles næsten som en mist, men har noget muskagtigt over sig, som gør den mere kompleks, hvilket jeg sætter pris på. Jeg giver den tre stjerner, da den føles lidt for blomsteragtig til min personlige smag, og fordi duften forsvinder hurtigt i løbet af dagen. Jeg deltager i en testpanel og har fået et gratis testprodukt.1 produkter i posten Sommer på flaske83 visninger - Posten blev oprettet 3 månederBedømmelse: 4 ud af 5
Let og fugtgivende, men mangler luksusfornemmelse
Jeg har brugt Biotherm Aquasource + Electrolyte Dewy Gel 100H i et par uger nu. Konsistensen er meget let, og selvom jeg har brugt den regelmæssigt, har jeg svært ved at vænne mig til fornemmelsen – den minder næsten mere om en ansigtsrens end en fugtighedscreme. Også duften bidrager til det indtryk. Den er ret frisk og trækker lidt i en mere maskulin retning, snarere end blød og blomsteragtig, som jeg er vant til fra andre ansigtscremer. Samtidig er resultatet overraskende godt. Cremen trænger hurtigt ind i huden og efterlader den både fugtet og frisk hele dagen. Jeg anbefaler den, hvis du søger et let produkt, især som dagcreme eller om sommeren. Jeg deltager i en testpanel og har fået et gratis testprodukt.1 produkter i posten Let og fugtgivende, men mangler luksusfornemmelse53 visninger