Emelie
- Posten blev oprettet 2 ugerBedømmelse: 5 ud af 5Verificeret køb
Elsker det!
Elsker dette sæt! Har brugt det i flere år og bruger det både til mig selv og venner. Men jeg plejer at købe Maxi-sættet, har ikke set det på lager i lang tid. Er det stoppet med at blive solgt?1 produkter i posten Elsker det!564 visninger - Posten blev oprettet 11 månederBedømmelse: 4 ud af 5Verificeret køb
Favorit! Men dårlig emballage
Favorit læbepomade! Har 3 stk 😍 men jeg kan ikke lide emballagen. Jeg ved ikke hvordan, men det er som om plastikken er tørret, så den er sprækket på siderne, og læbepomaden løber desværre ud der. Min favorit, der fungerer både til hverdag og fest, er Nayked. Har også købt til min mor.1 produkter i posten Favorit! Men dårlig emballage532 visninger