Emelie Fors Eren
- Posten blev oprettet 1 dagBedømmelse: 4 ud af 5
Dejlig fugtgivning
Dette produkt er faktisk behageligt på huden og dufter godt. Huden føles fugtet og prisen er absolut rimelig. Et produkt, der er nødvendigt i badeværelsesskabet. Den får ikke fem stjerner, for der er ikke nogen WOW-følelse ligesom.1 produkter i posten Dejlig fugtgivning51 visninger - Posten blev oprettet 1 dagBedømmelse: 3 ud af 5
Helt okay rengøring
Rengøringen har en god pris. Og de er altid venlige, men jeg kan sige sådan her, at jeg brugte denne flittigt i cirka 1 uge og så gik jeg tilbage til min gamle ansigtsrens. Denne er parfume-fri, og det er lidt trist, men selvfølgelig godt for dem, der er følsomme. God emballage med pumpe, men jeg kan ikke lide konsistensen og følelsen den giver på huden. Hverken olieret eller skummende. Føles som et lag på huden, hvis jeg skal forklare det på en eller anden måde. Jeg vil ikke købe den igen mest på grund af følelsen den gav på min hud.1 produkter i posten Helt okay rengøring31 visninger - Posten blev oprettet 1 dagBedømmelse: 5 ud af 5
Behøver ikke mere!
Når man har fundet et produkt, man bare elsker, føler jeg, at jeg ikke behøver prøve andet. Er der flere end mig, der har det sådan? Den adskiller mine vipper, ingen klumper, de bliver så fine og lange. Ikke vandfast, men jeg har heller ikke brug for det. Elsker denne. Og prisen, så god! Dette er min absolutte favorit!1 produkter i posten Behøver ikke mere!72 visninger - Posten blev oprettet 1 dag2 visninger
- Posten blev oprettet 1 dagBedømmelse: 4 ud af 5Verificeret køb
Ikke wow
Denne leave-in spray har der været så meget hype omkring, og jeg var nødt til at prøve den. Men er den så værd hypen? 329 kroner, jeg synes der findes andre produkter, som også er gode. Duften er behagelig, og den giver håret fin glans og blødhed, og den har hjulpet mig mod spaltede spidser. Men jeg tænker, at en god hårkur også kan hjælpe mig med det. Spørgsmålet er vel, hvor mange trin man vil have i sin rutine. Jeg tror ikke, jeg vil købe den igen. Mest på grund af prisen. Føles den ikke drøj? Hvad synes I?1 produkter i posten Ikke wow425 visninger - Posten blev oprettet 1 dagBedømmelse: 3 ud af 5
Sikkert bedre med en anden nuance
Elsker jo bronzing sticket, men denne nuance passede slet ikke til mig. For mørk rosa for mig, sikkert super flot på en lidt mørkere hud. Jeg er meget lys. Næste gang vil jeg prøve en lysere rosa nuance fra essence Men prisvenlig! Så billig. Og alligevel god holdbarhed. Men det bliver 3/51 produkter i posten Sikkert bedre med en anden nuance - Posten blev oprettet 1 dagBedømmelse: 5 ud af 5
Et must hver dag
Jeg elsker denne bronzeren. Har altid brugt bronzer i pudderform, men jeg elsker denne stick, som giver en mere voksagtig følelse. Farven, perfekt! Den holder godt, og prisen? Den er helt vild! Har brugt den i flere måneder, og den slutter aldrig. Så prisvenlig. Anbefaler alle at købe den! Hvorfor betale meget mere for et tilsvarende produkt. Essence cosmetics har så meget godt!1 produkter i posten Et must hver dag111 visninger - Posten blev oprettet 1 dag3 visninger
- Posten blev oprettet 1 dagBedømmelse: 3 ud af 5Verificeret køb
Passede ikke til mit hår
Mit hår er meget tyndt og fint, som let filtrer. Jeg plejer at bruge en Tangle Teezer-model, fordi den passer til mit hår, men jeg prøvede at købe denne børste, fordi jeg havde hørt meget godt om den, men den fungerer altså ikke til mit hår. Den sætter sig fast, og det føles som om, den slider på mit hår. Så desværre kun 3/51 produkter i posten Passede ikke til mit hår32 visninger