Emi90

  • Posten blev oprettet 2 uger

    Boxen er smuk!

    Jeg synes, at boxen er super til den pris. Lampen og negleklistermærkerne er ikke rigtig min stil, men kun for olien og læbepomaden fra Mario er det det værd ♥️♥️♥️
    1 produkter i posten Boxen er smuk!
    1027 visninger
  • Posten blev oprettet 1 måned
    Bedømmelse: 5 ud af 5
    Verificeret køb

    Drømmesæt

    Jeg er meget tilfreds med de udvalgte produkter. Min eneste ulempe er kosmetiktaskerne, for jeg ved ikke længere, hvor jeg skal gemme dem ☺️, men det overordnede indtryk er super, jeg får brug for det hele! Jeg glæder mig til næste gang ♥️
    1 produkter i posten Drømmesæt
    2110 visninger
  • Posten blev oprettet 2 måneder
    Bedømmelse: 5 ud af 5
    Verificeret køb

    Vidunderlige ❤️

    Det er allerede mit andet sæt lovables, og jeg fortryder ikke købet. I hvert sæt er der måske nogle produkter, der er lidt mindre nødvendige, men der er også mange perler 👌🏻 for mig er ansigtsspray, hårklud og natmaske et must-have i plejen, så jeg er mega tilfreds og venter på næste lancering 🔥🔥❤️
    1 produkter i posten Vidunderlige ❤️
    2675 visninger
    • Kommentaren lades 2 måneder
      Det skulle være en hårtonic 🙈🙈 Jeg fandt ingen tonic der 🤣