Emilia
- Posten blev oprettet 1 månedBedømmelse: 5 ud af 5Verificeret køb
Elsker!!!!
Elsker disse hårbånd! Har haft dem i over 1 år, og næsten brugt dem dagligt. Har givet dem som gave til veninder, da de også ville have dem. De kan desuden sagtens vaskes i maskinen. 10/5!⭐️1 produkter i posten Elsker!!!!257 visninger