Felicia

  • Posten blev oprettet 3 uger
    Bedømmelse: 1 ud af 5
    Verificeret køb

    Ok brynfarve

    Fin farve til brynene, men jeg prøvede at farve mine øjenvipper med denne og fik lidt i øjet ved fjernelse. Det gjorde meget ondt og sved i lang tid, så jeg vil ikke anbefale at bruge den som vippefarve. Det mærkelige er, at jeg har brugt den "sortblå" farve før til øjnene, og det har fungeret uden problemer🤷🏼‍♀️
    1 produkter i posten Ok brynfarve
    1031 visninger
    • Brugerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 3 uger
      Hej Felicia 😊 Tak fordi du deler din oplevelse! Hvor dejligt at du kan lide farven til brynene 💛 Det er virkelig en fordel, når den rækker til mange påføringer. Jeg forstår, at det sved, da du fik lidt produkt i øjet 🤍 Så er det vigtigt at skylle grundigt med lunkent vand. Hvis du vil prøve igen fremover, kan jeg anbefale disse pads, de gør det lidt nemmere og mere kontrolleret ved farvning af vipperne 🖤 lyko.com/sv/refectocil/refectocil-silicone-pads Hav en god dag 🌸