Gabriella iordanidou
- Posten blev oprettet 1 uge
Acne medicin
Hej! Jeg bruger epiduo creme mod acne, som indeholder Adapalen + Benzoylperoxid. Er denne rens god at bruge samtidig med min behandling, eller anbefaler I en anden rens til hud med acne og rødme? For det meste ar og bumser, der blusser op igen🤗1 produkter i posten Acne medicin319 visninger- Brugerens rolle: Lyko Kundeservice.Kommentaren lades 1 ugeHej Elise 💛 Denne rens er mild, men den indeholder alligevel let eksfolierende ingredienser, som kan blive lidt for meget, når du bruger Epiduo med adapalen og benzoylperoxid 🤗 Ved den behandling er en simpel, parfume-fri og ekstra skånsom cleanser som regel bedre for at undgå mere rødme og irritation ☺️ Ha' det bedst!
- Posten blev oprettet 1 år
Fungerer Coco intense på mit hår
Jeg bleget mit hår i vinter og har siden da nuanceret det hver måned med en kold brun toning, meget askeagtig brun. Nu var det 1 måned siden, jeg nuancerede. Bliver mit hår misfarvet, eller kan jeg bruge cocointense?1 produkter i posten Fungerer Coco intense på mit hår11663 visninger- Brugerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 1 årHej Gabriella Iordanidou! 👋🏼 Det er godt at høre, at du bruger Caco Intense, prøv gerne på en stribe, så kan du nemmest se, hvordan den bliver i dit hår 😍 Hav en god dag ☀️1 likes
- Posten blev oprettet 1 år
Vippe serum
Hej, jeg undrer mig over, om man kan bruge denne som sin daglige mascara, selvom man bruger xlash som vippe serum hver aften. Jeg undrer mig, da jeg er usikker på, om det gør en stor forskel, når man blander 2 produkter med "samme" effekt☀️1 produkter i posten Vippe serum621 visninger- Brugerens rolle: Lyko Kundeservice.Kommentaren lades 1 årHej der Gabriella! 👋 Ja, du kan absolut bruge denne mascara dagligt sammen med Xlash🤍 Ingredienserne i mascaran er plejevenlige, milde og supplerer vippeserumet. Husk at fjerne mascaran grundigt hver aften for at få den bedste effekt af Xlash-serumet🫧 Hvis du er sensitiv, kan det være en god idé at starte lidt langsomt (en dag om ugen) med at kombinere dem for at være på den sikre side🤗 Ha' det godt!1 likes