Købte dette produkt på grund af alle de GODE anmeldelser, havde jeg været klog, havde jeg taget udgangspunkt i de dårlige og aldrig købt (men naiv som man er, ser man bort fra de dårlige anmeldelser, når de positive er flere).
Jeg er naturligt blond med skandinaviske hårstrå. Lysner striber indimellem for at gøre det lidt lysere. Har fulgt brugsanvisningen til punkt og prikke i nogle måneder nu uden noget positivt resultat. Mit hår bliver SVINTTØRT efter HVER brug, så at bruge dette UDEN balsam/hårkur forstår jeg ikke??!! Hver gang jeg påfører produktet, får jeg mange hårstrå i hånden bagefter, det er aldrig sket med noget produkt før. Jeg har fået kommentarer de sidste par uger, og senest I DAG fra kolleger, der har spurgt, om jeg har klippet mig, når jeg ikke engang har (jeg har selv bemærket, at håret er blevet kortere siden brugen af dette "helt perfekte redningsprodukt for håret"). Snak om total nedvurdering og at smide pengene ud af vinduet. Jeg har ikke ændret noget andet i min produktbrug, heller ikke min kost eller noget, så jeg er 100% sikker på, at det er tid til at smide det her skidt i skraldespanden.
Brugerens rolle: Lyko Creator.for 5 dageKommentaren lades for 5 dage
Hej Linn! 😊
Tak for din anmeldelse og for at du har taget dig tid til at dele dine oplevelser med produktet, selvom det ikke blev rigtigt for dit hår! 🤍
K18 Leave In Molecular Repair Mask er udviklet til at styrke skadet hår, mens bleget, mindre skadet skandinavisk hår nogle gange kan have brug for mere fokus på fugt og blødgørende pleje. En styrkende behandling kan opleves forskelligt afhængigt af hårets behov og balancen mellem protein/styrke og fugt 🙌
Hvis dit hår føles tørt eller strittende efter brug, kan en mere fugtgivende serie passe bedre. Hvis du ønsker tips til alternativer, hjælper vi dig gerne, vi er kun en mail eller et opkald væk 📧📞
Ønsker dig en rigtig god dag! 🌷