June

  • Posten blev oprettet 1 uge
    Bedømmelse: 1 ud af 5

    Det værste toningsprodukt, jeg har prøvet

    Se billederne. Der er 15 min mellem før og efter. Lad det virke i 10 minutter. Troede ikke, det kunne blive værre, men det blev faktisk mere gult. Helt håbløst.
    1 produkter i posten Det værste toningsprodukt, jeg har prøvet
    247 visninger
    • Brugerens rolle: Ansat i Lyko.Kommentaren lades for 5 dage
      Hej 😊 Tak fordi du deler din oplevelse, jeg forstår, at det kan føles frustrerende, når resultatet ikke bliver som forventet 💗 Resultatet af en toning kan påvirkes af hårets udgangspunkt, tidligere behandlinger og hårkvalitet. Hvis du ønsker hjælp til at finde en løsning eller få personlige anbefalinger, er du hjerteligt velkommen til at kontakte vores frisører på frisoren@lyko.com, så kan de give dig skræddersyede råd til netop dit hår 💖 Hav en dejlig dag! 🌷