Lillly

  • Posten blev oprettet for 2 dage

    Farven er falmet

    Hej! Jeg farvede mit hår hos frisøren for tre uger siden og gik fra blond til brunette. Allerede efter to uger og kun to hårvaske var den brune farve næsten helt vasket ud, og håret blev lyst igen. Jeg oplever også, at overgangen mellem min naturlige udgroning og de tidligere blonde længder er meget skarp i stedet for en blød overgang. Derudover synes jeg, at min face framing er for lys og for bred, hvilket gør, at den overtager helhedsindtrykket. Jeg vil gerne have en blødere og mere jævn brun overgang, som smelter bedre sammen med min naturlige hårfarve, samtidig med at jeg beholder nogle lysere striber for dimension og kontrast. Jeg ønsker ikke, at resultatet skal blive for koldt eller for varmt, men mere naturligt og neutralt. Tror du, at denne toning er det rigtige produkt for at opnå det resultat, eller vil du anbefale en anden nuance eller metode?🌸💖
    1 produkter i posten Farven er falmet
    179 visninger
    • Brugerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 19 timer
      Hej Lilly! 😊 Jeg forstår! Når man går fra lyst til mørkt, skal man tilføre meget pigment og samtidig vedligeholde med farvebevarende produkter og farveindpakning 🎨 6/71, som du har kigget på, kan blive flot, men da dine lyse partier er meget lyse, er jeg bange for, at det kan slå igennem et sted og blive lidt misfarvet. Jeg anbefaler derfor, at du blander den lige dele med 7/7 for at få mere varme, som fortyndes lidt 🤎 lyko.com/sv/wella-professionals/wella-professionals-color-touch-deep-brown-walnut-brown-7-7 Det er super vigtigt, at du altid tester på en lille tot først for at se, hvordan nuancen bliver! Hvis du vil have tips til en matchende farveindpakning, kommer den her 👉 lyko.com/sv/four-reasons/four-reasons-color-mask-toning-treatment-chocolate Her er også en farvebevarende serie 👉 lyko.com/sv/xl/grazette-xl-colour-paket Hvis du har flere spørgsmål, kan du kontakte vores frisører via mailen frisoren@lyko.com 💌 Ha' det bedst!