Moa

  • Posten blev oprettet for 5 dage
    Bedømmelse: 2 ud af 5
    Verificeret køb

    Dårlig pumpe

    Produktet i sig er okay, men pumpen i flasken er så træg, at den næsten ikke kan bruges.
    1 produkter i posten Dårlig pumpe
    67 visninger
    • Brugerens rolle: Lyko Kundeservice.Kommentaren lades for 4 dage
      Hejsan Moa! 😊 Hvor dejligt at du kan lide produktet! Det er dog selvfølgelig ikke meningen, at pumpen skal være træg eller drille. Det vil vi selvfølgelig gerne hjælpe dig med at løse med det samme. For at vi kan kigge nærmere på dette og erstatte den defekte del/produkt, laver du nemmest en reklamation ved at følge disse trin: 💛Log ind på "Mine sider" 💛Gå til fanen "Ordrehistorik" 💛Klik på din aktuelle ordre og klik på reklamere for at oprette en sag Når du har sendt din anmeldelse ind, vil vi kigge nærmere på din sag og vende tilbage til dig via mail inden længe. Ønsker dig en god dag! 🌼