Nina

  • Posten blev oprettet for 6 dage
    Bedømmelse: 2 ud af 5

    Helt okay MEN..

    Den klistrer ikke og giver en dejlig kold fornemmelse. Flot pakket i posen, så den er nem at tage ud og påføre. Jeg fik en god glød bagefter. MEN man skal have et kæmpe stort ansigt, hvis masken skal passe. Jeg var nødt til at klippe den (!) for at den ikke skulle ligge i håret. Det går heller ikke, at den ligger i håret, fordi masken ikke hæfter på håret, så den hang bare ned fra siderne. For mig er det vigtigt, at masken sidder pænt!
    1 produkter i posten Helt okay MEN..
    8 visninger
    • Brugerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades for 5 dage
      Hejsan Nina! 😊 Tak for din anmeldelse! ✨ Så dejligt at høre, at du kan lide den kølende fornemmelse, at den giver en fin glød, og at huden føles fugtet efter brug 🤍 Så typisk, at den ikke helt passede, som du havde håbet på. Ønsker dig en rigtig god dag! 🌷
      1 likes
  • Posten blev oprettet 1 måned
    Bedømmelse: 1 ud af 5

    Besværligt at bruge

    Pulver overalt. Klistret rod. Svært at få væk. Kun 2 spsk blev brugt, resten (ca. 2 dl) måtte kasseres, fordi det skulle bruges op ved første brug.
    1 produkter i posten Besværligt at bruge
    62 visninger
  • Posten blev oprettet 4 måneder

    Ny formel?

    Hej! Er dette den nye formel? I så fald er det misvisende, at kommentarerne er tilbage fra den tidligere formel.
    1 produkter i posten Ny formel?
    2054 visninger
    • Kommentaren lades 3 måneder
      Okay, jeg forstår. Jeg prøver at finde 5.1 fra den gamle formel, men det ser ud til at være umuligt. Men nu, da jeg klikkede på dit link, så jeg, at I stadig har 5.2 i den gamle formel (den med Giorgio Armani på flasken og ikke bare Armani)! 🙏🏼🙏🏼 Det er måske det tætteste, jeg kommer på 5.1. Jeg synes, den nye formel er meget dårligere :( Jeg er så ked af, at de skiftede formel!
      1 likes
  • Posten blev oprettet 1 år

    Udsolgt

    Hej! Kommer dette produkt til at blive solgt online igen? Jeg ser, at det er på lager i nogle af jeres butikker, men hvorfor ikke online? :(
    1 produkter i posten Udsolgt
    105 visninger
    • Brugerens rolle: Lyko Kundeservice.Kommentaren lades 1 år
      Hej Nina! ✨ Er det ikke lidt trist, når en favorit forsvinder fra sortimentet? Vi har ikke flere på lager og får heller ikke nogen påfyldning! Håber du måske har vejen forbi en af butikkerne, der stadig har eksemplarer på hylden, eller at den finder tilbage i fremtiden🥰🙏
  • Posten blev oprettet 1 år
    Bedømmelse: 2 ud af 5

    Uprofessionelt af Lyko

    Det er fint at hype et produkt, men så forpligter I jer ikke og sikrer, at det tekniske fungerer. Jeg ser frem til at høre Lykos forklaring på dette sammenbrud.
    1 produkter i posten Uprofessionelt af Lyko
    183 visninger