Sarah
- Posten blev oprettet 1 ugeBedømmelse: 5 ud af 5
Utroligt!
Jeg troede ikke, det var muligt. Prøvede først uden at læse instruktionerne, så det virkede ikke i starten, indtil jeg læste, at man skulle massere det ind i 15-20 sek. Så virkede det perfekt! Jeg havde smurt polisongerne ind i voks, så de stod lige ud. Da jeg så tog moussen på, var det som om, jeg aldrig havde haft voks i. Denne bliver en favorit efter en aften ude! Anmeldelsen er udført på vegne af Smartson – testpiloten har fået lov at prøve produktet gratis.1 produkter i posten Utroligt!130 visninger - Posten blev oprettet 1 ugeBedømmelse: 5 ud af 5
Elsker denne!
Dette produkt er min nye favorit! Denne vil jeg bruge dagligt. Irriterede ikke hovedbunden, holdt volumen hele dagen og var let at påføre. Det har aldrig gået så hurtigt at ordne håret som nu, i stedet for at bøvle med hårspray, som jeg altid kommer til at lave stive områder med. Anmeldelsen er udført på vegne af Smartson – testpiloten har fået lov at prøve produktet gratis.1 produkter i posten Elsker denne!68 visninger - Posten blev oprettet 1 ugeBedømmelse: 4 ud af 5
God og smidig produkt
Fungerede perfekt. Produktet levede op til forventningerne og har en smidig emballage. Prøvede at sætte mine pandehår ud. Det tyngede dem ikke ned. Levede op til forventningerne. Duftede også rigtig godt. Var lidt klistret, men der findes nok bedre måder end at bruge fingrene. Anmeldelsen er udført på vegne af Smartson – testpiloten har fået lov til at prøve produktet gratis.1 produkter i posten God og smidig produkt17 visninger - Posten blev oprettet 1 ugeBedømmelse: 3 ud af 5
Ville ikke gøre som jeg ville
Desværre ville den ikke samarbejde med mig og jeg kunne ikke få det til. Ville have et browlift-look, men har nok for stædige hårstrå. Måske gjorde jeg noget forkert, men følelsen af fedt var det eneste, jeg kunne opnå. Anmeldelsen er udført på vegne af Smartson – testpiloten har fået lov til at prøve produktet gratis. Anmeldelsen er udført på vegne af Smartson – testpiloten har fået lov til at prøve produktet gratis.1 produkter i posten Ville ikke gøre som jeg ville90 visninger - Posten blev oprettet 1 ugeBedømmelse: 4 ud af 5
Helt okay. Dufter godt
Jeg testede ikke styrken, men holdbarheden var i top. Den duftede rigtig godt. Gjorde sit job med at holde håret på plads uden at håret føltes som svinto og blev stift, som det kan blive. Bruger sjældent hårspray. Holdt formen hele dagen. Anmeldelsen er udført på vegne af Smartson – testpiloten har fået lov at prøve produktet gratis.1 produkter i posten Helt okay. Dufter godt68 visninger - Posten blev oprettet 1 ugeBedømmelse: 3 ud af 5
Lidt skuffet men alligevel tilfreds
Jeg har fået lov til at teste denne hårfarve i samarbejde med Smartson. Jeg havde håbet på en lidt mere intens farve. Desværre blev farven som da jeg farvede vinrød, og så begyndte farven at falme. Jeg smurte det i håret og brugte det i 30 min. Måske hvis jeg farver håret igen, kan det blive bedre og som jeg forventer/håber. Men farven var nem at arbejde med. Næste gang vil jeg bruge en pensel, men det var sjovt at prøve og "smøre". Det satte sig heller ikke så meget på huden, og håret føltes dejligt bagefter. Jeg vil helt sikkert fortsætte med at teste mig frem til den ønskede nuance. Anmeldelsen er udført på vegne af Smartson – testpiloten har fået produktet gratis.1 produkter i posten Lidt skuffet men alligevel tilfreds85 visninger - Posten blev oprettet 2 månederBedømmelse: 3 ud af 5
Elskede følelsen
Jeg har prøvet Redken Acidic Grow Full System Serum Jeg kunne godt lide følelsen, jeg fik i håret, men oplevede, at der blev så meget produkt i håret, både serien og behandlingen, at det blev stift ved hovedbunden. Men jeg tænker, at hvis man styler håret efterfølgende, forsvinder den følelse nok. Det kan måske hjælpe med en hårtørrer. Det prøvede jeg aldrig, da jeg ofte ikke har tid. Mit hår er også meget tørt, så jeg oplevede, at jeg måtte supplere med olie og mere fugt. Jeg oplevede ikke en wow-effekt med serien, men det var helt okay. Anmeldelsen er udført på vegne af Smartson - testpiloten har fået lov til at prøve produktet gratis.1 produkter i posten Elskede følelsen326 visninger - Posten blev oprettet 2 månederBedømmelse: 3 ud af 5
Helt ok
Jeg har testet Redken Acidic Grow Full System Treatment Jeg kunne lide produktet, men oplevede, at håret blev stift, som når man bruger hårmousse. Jeg måtte massere og børste det ud for at fjerne den følelse. Ellers kunne jeg godt lide det. Fik volumen og var et okay produkt. Anmeldelsen er udført på vegne af Smartson - testpiloten har fået produktet gratis.1 produkter i posten Helt ok235 visninger - Posten blev oprettet 2 månederBedømmelse: 3 ud af 5
Helt okay balsam
Jeg har prøvet Redken Acidic Grow Full System balsam Et balsam, der er helt okay. Det gav volumen og duftede godt, håret føltes frisk, og jeg vil sige, at det er mere til herreduft end til damer, men det ville nok fungere som unisex. Håret blev mindre tørt end før, men mit hår har desværre brug for mere fugt. Mit hår er meget tørt, og jeg oplevede ikke, at produktet hjalp helt, så jeg måtte supplere med hårolie. Men overordnet set helt okay balsam :)1 produkter i posten Helt okay balsam80 visninger - Posten blev oprettet 2 månederBedømmelse: 3 ud af 5
Helt okay
Jeg har prøvet Redken Acidic Grow Full System Shampoo En shampoo, der er helt okay. Den gav volumen og duftede godt, håret føltes frisk, og jeg vil sige, at den er mere til herreduft end til damer, men den ville nok fungere som unisex. Mit hår er dog meget tørt, og jeg oplevede ikke, at produktet hjalp, så jeg måtte supplere med hårolie. Men overordnet set helt okay shampoo :)1 produkter i posten Helt okay551 visninger