Sophie
- Posten blev oprettet 2 ugerBedømmelse: 4 ud af 5
Bedste aftersun
Utrolig aftersun, som altid følger med familien på udlandsrejsen. Hele familien bruger den. Fugtgivende og beroligende, dufter dejligt. Trænger hurtigt ind i huden. Har lige klikket en mere hjem til den kommende rejse. Lidt dyr, men klikker altid hjem ved bedre pris! #lykoreview1 produkter i posten Bedste aftersun218 visninger - Posten blev oprettet 2 ugerBedømmelse: 5 ud af 5Verificeret køb
Tilbagevendende favorit
Jeg har tør hud, men jeg elsker denne. Jeg vender altid tilbage til den. Jeg bliver ikke tør, den renser i dybden og er skånsom mod min tørre hud. Min mand, som også har tør hud, plejede at snuppe min, så jeg har købt en til ham. 🤣 #lykoreview1 produkter i posten Tilbagevendende favorit140 visninger - Posten blev oprettet 11 månederBedømmelse: 5 ud af 5
Let og blød creme
Altså utrolig blød hudcreme! Føles næsten som gel-formel. Rigtig let og frisk duft. Perfekt sommerlotion. Jeg kan virkelig godt lide den. Jeg er en tør person, så jeg ved ikke, om jeg ville elske denne lige så meget om vinteren, men nu om sommeren (med en smule solskoldning indimellem) føles denne som en 5-stjernet, føles også let kølende. Meget god budgetprodukt.1 produkter i posten Let og blød creme222 visninger - Posten blev oprettet 1 årBedømmelse: 5 ud af 5
Adskiller og giver volumen
Jeg har l aaaange, tætte og mange øjenvipper. Denne mascara passer fint til mine vipper. Den adskiller og giver utrolig længde og volumen til mine vipper. Løb og køb! Holder godt i mindst 12 timer!1 produkter i posten Adskiller og giver volumen814 visninger - Posten blev oprettet 1 årBedømmelse: 4 ud af 5Verificeret køb
Skøn produkt
Utrolig skøn på læberne. Lidt tykkere, du behøver ikke at fylde på mange gange i løbet af dagen. Lugter liiiite mint og mere vanilje. Absolut ingen plumpende/pirrende/volumegivende effekt på læberne, som jeg ønsker. PH-reaktionen er minimal på mine læber, men en fin detalje. Vil absolut købe flere gange!1 produkter i posten Skøn produkt551 visninger - Posten blev oprettet 1 årBedømmelse: 4 ud af 5Verificeret køb
Rigtig god pigment
Har brugt violet - den gav meget farve selv på kort tid. Første gang havde jeg den nok kun i håret max 5 min. Og farven blev jævn og lilla. Men den vaskede så ud lidt hurtigt. Denne gang havde jeg den i 20 min. Lad os se om den så holder længere eller ej.1 produkter i posten Rigtig god pigment1964 visninger - Posten blev oprettet 1 årBedømmelse: 4 ud af 5Verificeret køb
Mums
Jeg syntes, at den her dufter rigtig godt. Jeg kan godt lide pudrede lette dufte, og denne passer virkelig ind i den beskrivelse. Jeg synes, der er så mange søde vaniljedufte, der gør en kvalm, men denne var slet ikke så sød! Havde fået fuld point, hvis den havde holdt lidt længere.1 produkter i posten Mums1966 visninger