Meget fin farve, men den klumper meget. Og jeg synes, det er meget svært at påføre. Påfører lidt i midten af vipperne og samler sig som en klump på spidsen.
Har prøvet mange forskellige mascaraer gennem tiden, men denne faldt virkelig ikke i god jord.
Brugerens rolle: Ansat i Lyko.1 ugeKommentaren lades 1 uge
Hej!
Så dejligt at høre, at du kunne lide farven 🧡 Synd bare, at påføringen og resultatet ikke levede op til forventningerne.
Hvis du ønsker at give den en ny chance, kan det hjælpe at tørre lidt produkt af børsten før påføring og opbygge mascaraen i tynde lag. Nogle oplever også, at det giver et jævnere resultat at arbejde børsten fra roden og udad i små zigzag-bevægelser 😊
Håber tipsene kan hjælpe dig til et flottere resultat – ellers håber jeg, at du har en anden mascara-favorit at vende tilbage til 🌷