Viivi
- Posten blev oprettet 8 timerBedømmelse: 5 ud af 5Verificeret køb
SÅ TILFREDS
Jeg var ikke forberedt på at elske en lipbalm så meget! Konsistensen er perfekt, ikke for tyk, men heller ikke for tynd. Både Cherry og Bubblegum duftede så dejligt og efterlod en fin farvetone på læberne uden at være for stærk! Det eneste, der er lidt ærgerligt, er hvor små de er, jeg ville ønske, de var en smule større, men samtidig er de nemme at have med og fylder ikke meget. Under alle omstændigheder er jeg super tilfreds! #lykoreview20 visninger - Posten blev oprettet 11 måneder3 visninger