Johanna Maria
Lyko Creator
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 5 / 5
Erittäin hyvä tuote!
Schwarzkopf Scalp Balance Serum on toiminut hyvin herkälle päänahalleni. Seerumi on helppo levittää, ei tunnu tahmealta eikä tee hiuksista raskaita. Suosin seerumin levittämistä pyyhekuiviin hiuksiin, mutta se toimii myös kuivissa hiuksissa. Tuoksu on hieman maskuliininen, mutta ei kovin voimakas. Hyvä tuote sinulle, joka haluat antaa päänahallesi lisähoitoa ja tasapainoa. Arvostelu tehty Smartsonin toimeksiannosta – testaaja sai tuotteen ilmaiseksi.1 product in post Erittäin hyvä tuote!177 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 4 / 5
Erittäin hyvä tuote!
Schwarzkopf Scalp Balance Scalp Spray on toiminut erittäin hyvin herkälle päänahalleni. Se tuntuu kevyeltä, ei tahmaa ja on helppo levittää. Tuoksu on hieman maskuliininen, mikä ei välttämättä sovi kaikille, mutta tuote tekee tehtävänsä ja tuntuu miellyttävältä käyttää. Hyvä tuote erityisesti minulle, joka helposti poltan päänahan auringossa, sillä tässä on myös SPF 20. Arvostelu tehty Smartsonin toimeksiannosta – testaaja sai kokeilla tuotetta ilmaiseksi.1 product in post Erittäin hyvä tuote!20 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 5 / 5
Erittäin hyvä tuote!
Olen käyttänyt Schwarzkopf Scalp Balance Shampooa jonkin aikaa nyt ja olen yleisesti ottaen erittäin tyytyväinen. Se rauhoittaa päänahkaani ja vähentää ärsytystä, samalla kun hiukset tuntuvat puhtailta ja raikkailta pesun jälkeen. Ainoa negatiivinen puoli on, että tuoksu on makuuni hieman liian maskuliininen, mutta se ei jää pitkäksi aikaa. Siitä huolimatta se on hyvä shampoo, joka tekee mitä lupaa, erityisesti jos sinulla on herkkä tai ärtynyt päänahka. Olen testannut tätä yhdessä scalpbalance-seerumin kanssa, mikä parantaa päänahkaa huomattavasti, aion ostaa näitä jatkossa! Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta – testaaja sai kokeilla tuotetta ilmaiseksi.1 product in post Erittäin hyvä tuote!63 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä tuote
Mielestäni tämä toimii hyvin, erityisesti se, että se ei värjää mihinkään, mutta ehkä se ei tuota yhtä intensiivistä väriä kuin tavalliset nesteet.1 product in post Hyvä tuote2618 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Paras hajuvesi, jonka olen ostanut!
Epäröin pitkään ennen kuin päätin ostaa tämän, koska mielestäni se tuoksui kaupassa todella paljon laventelilta. Ostin myös rio 68:n ja yhdistin tämän kanssa, todella taianomainen yhdistelmä!! Olen nyt toisen pullon tämän hajuveden parissa ja aion ostaa uudelleen, rakastan tätä!! 😍 En ole koskaan saanut niin paljon kehuja kuin tästä hajuvedestä!1 product in post Paras hajuvesi, jonka olen ostanut!5961 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 vuotta sitten17 näyttöä
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 vuotta sitten4 näyttöä
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 vuotta sitten4 näyttöä
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 vuotta sitten3 näyttöä
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 vuotta sitten3 näyttöä