signeohman12
- Viesti luotiin 10 kuukautta sitten
Hei!
Milloin se tulee taas varastoon, jos tiedätte?💕1 product in post Hei!1778 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 10 kuukautta sittenHei Signe! Näen, että se on tilattu, mutta tällä hetkellä se vie hieman kauemmin kuin tavallisesti, koska siirrämme varastoamme ja uudessa automaatiossa on ollut teknisiä ongelmia – ja se vaikuttaa kaikkeen toimituksista ja purkamisesta saatavuuteen. Klikkaa mielellään "Seuraa" (jos et ole tehnyt sitä äskettäin), niin saat ilmoituksen heti, kun se on taas varastossa. Ihanaa päivänjatkoa 🌸
- Viesti luotiin 10 kuukautta sitten
Huono kunto
Tilasin tämän alennusmyynnin aikana, kun se oli noin 80/90% alennuksessa, ja sain sen kotiin ilman kantta. Olen kokeillut sitä kerran, mutta nyt kun katson, se on vetinen koostumus, kuin siitä olisi vain kolmannes jäljellä. Sitä ei voi suihkuttaa, riippumatta siitä, miten teen sen itse suihkepullon kannen kanssa.1 product in post Huono kunto1687 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon kampaaja.Kommentti lisättiin 10 kuukautta sittenHei Signe! 👋🏼 Olen ottanut sinuun yhteyttä sähköpostitse tämän ratkaisemiseksi 💌 Pitäkää huolta 🩷
- Viesti luotiin 10 kuukautta sitten
Hei!
Milloin se tulee taas verkkoon ja myymälään Luleåssa?1 product in post Hei!5133 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon kampaaja.Kommentti lisättiin 10 kuukautta sittenHei Signe! 👋🏼 Tämä ihana tuote on nyt taas saatavilla verkossa 🩷 Meillä ei kuitenkaan ole vahvistettua päivämäärää täydennykselle Luleåssa, mutta toivottavasti se ei kestä liian kauan! Pitäkää huolta 🌞1 tykkää