Käyttäjäkuvat
Arvosana & kommentit
Arvosana: 4.3Perustuu 34 arvioon
26
4
3
0
1
- Hyödyllisin positiivinenKäyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
PARAS, JONKA OON KOSKAAN KÄYTTÄNYT
Ehdottomasti suosikkideodoranttini. Pakkomielle!! Tuoksu, tunne, tulos = 10/10p. Tuoksu on pehmeä, sensuelli ja miellyttävä. Se imeytyy helposti ihoon ilman, että se jää tahmeaksi tai kosteaksi. Deodorantti on todella täydellinen mielestäni 😍🙌6870 näyttöä - Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä tuote
Hyvä tuoksu ja kestää koko päivän.137 näyttöä - Viesti luotiin 7 kuukautta sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Tehokas ja tuoksuu hyvältä, mutta jättää tahroja
Deodorantti on hyvä, mutta valitettavasti se jättää valkoisia tahroja tummille vaatteille. Mutta pidän siitä, ettei siinä ole tyypillistä ”deo-tuoksua”2641 näyttöä - Viesti luotiin 9 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5
Paras deodorantti ikinä
Se kestää koko päivän. Ei tahmea kuten muut. Miellyttävä pehmeä tuoksu. Ei ole mitään sen kaltaista :)2841 näyttöä - Viesti luotiin 9 kuukautta sittenArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Valkoisia rahroja vaatteisiin
+ Hyvän hajuinen, ns luxus haju, todella riittoisaa! - Jättää valkoisia tahroja mustiin vaatteisiin ja ne ei lähde muutakun pesussa pois. Eli pitää antaa kuivua kunnolla ennen kuin pukee ja silloinkin riski että jää tahroja.2577 näyttöä - Viesti luotiin 11 kuukautta sittenArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Vähemmän tyytyväisyyttä
Tilasin saman tuotteen kuin viime kerralla, mutta se on hieman erilainen. Se murenee ja pölyää, mikä on ongelmallista hihattomien paitojen kanssa, erityisesti mustien.2957 näyttöä - Viesti luotiin 11 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Jokaisen sentin arvoinen
Ihanaa, tuoksuu taivaalliselta, älä unohda, että hikoilet 😍3140 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuosi sittenArvosana: 1 / 5Vahvistettu ostaja
Hyttysmyrkyn hajuinen
Iso pettymys! Odotin ihanaa tuoksua, mutta sen sijaan tämä haisee aivan hyttysmyrkyltä. Aika tyyris hinta tällaisesta tuoksusta... Onkohan tuote vanha vai onko deodorantin tuoksu vaan yleisesti huono?2950 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon kosmetologi.Kommentti lisättiin 1 vuosi sittenHeippa Laura ja kiitos kun jätit arvostelun tuotteesta! 🩷 Harmi kuulla, ettei tuotteen tuoksu ollut mieleinen. Jos epäilet, että tuotteessa on valmistusvirhe tai se on vanhentunut, ehdottaisin, että teet reklamaation omien sivujesi kautta. Silloin pääsisimme selvittämään tilannetta paremmin! 🫧
- Viesti luotiin 1 vuosi sittenArvosana: 5 / 5
MAAILMANLUOKKA <3
Paras! Olen käyttänyt tätä helmeä yli 15 vuotta, eikä mikään voita sitä!2727 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sitten
Hajusteiden ainesosat
Ilmoitathan minulle, sisältääkö deodorantti alumiinizirkoniumia vai onko se alumiinittomana vaihtoehtona. Kiitos, mukavaa päivää :)3384 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Lempiväline
Tämä pitää hien ja hajun loitolla! Hyvä tuoksu [emoji]3577 näyttöä
DKNYCashmere MistDeodorant Stick 50 ml
Tarjoushinta 200 kr.
Ilman kampanjaa 250 kr.
Combo Deal 20%
Hinta voimassa kun ostat 2 vapaavalintaista tuotetta 279 kr. eurolla.
Ilmainen toimitusmahdollisuus alkaen 300 kr., voidaan lähettää heti
Kuvaus
Ainesosat
Puhdas tuoksu, joka on saanut inspiraationsa kashmirin kosketuksesta naisen iholla. Tämä tuoksu yhdistää marokkolaisen jasmiinin, kielon ja bergamotin lämpimiin santelipuun, meripihkan ja myskin vivahteisiin.
50 ml
- Kategoriat:Deostick
Sisältyy pakettiin
DKNY
Cashmere Deodorant Duo449 kr.
Ilman pakettihintaa: 500 kr.