Amanda
Amanda
har recenserat en produktInlägget skapades 1 veckaBetyg: 2 av 5Verifierad köpareStor besvikelse
Älskade denna innan men den nya designen är VÄRDELÖS! Strålen är supersvag, mer som ett löst moln och sprutar åt alla håll så man måste hålla den jättenära ansiktet för att det ens ska komma något och även då så får man massa på halsen, bröstet osv. Riktigt besviken för formulan är egentligen bra men förpackningen förstör!1 produkt i inlägget Stor besvikelse285 visningar- Användarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 1 veckaHej Amanda 🌸 Tack för att du delar med dig! 💜 Så tråkigt att höra att den nya spraymunstycket inte blev en fullträff för dig. Tidigare har många faktiskt upplevt att sprayen var lite väl kraftig, så det verkar som att den nya versionen blivit åt andra hållet. Synd att den känns för mjuk för din smak. Ett tips kan vara att hålla flaskan cirka 15–20 cm från ansiktet och spraya i ett X- och T-mönster för en jämnare applicering. Om du fortfarande upplever att sprayen sprider sig för mycket kan det även hjälpa att spraya lite närmare ansiktet med korta, snabba tryck 😊 Hoppas att det kan hjälpa ❤ Ha en fin dag 🍓🌸