anja.tolo
anja.tolo
har recenserat en produktInlägget skapades 1 dagBetyg: 1 av 5Dålig kvalitet
Luktar gott, men jag skulle undvika det om du vill ha bra hårprodukter.1 produkt i inlägget Dålig kvalitet33 visningar- Användarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 1 dagHej Anja 🤗🤍 Tack för att du delar med dig av din upplevelse! 🙏 Hår är väldigt individuellt, och det som fungerar perfekt för vissa passar tyvärr inte alltid för andra. Så tråkigt att produkterna inte blev en fullträff, även om du gillade doften. Vi uppskattar din ärliga feedback och hoppas att du hittar produkter som passar ditt hår bättre framöver. 🌸 Ha en fin dag! 🍓