anja.tolo

  • anja.tolo

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 1 dag
    Betyg: 1 av 5

    Dålig kvalitet

    Luktar gott, men jag skulle undvika det om du vill ha bra hårprodukter.
    1 produkt i inlägget Dålig kvalitet
    33 visningar
    • Användarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 1 dag
      Hej Anja 🤗🤍 Tack för att du delar med dig av din upplevelse! 🙏 Hår är väldigt individuellt, och det som fungerar perfekt för vissa passar tyvärr inte alltid för andra. Så tråkigt att produkterna inte blev en fullträff, även om du gillade doften. Vi uppskattar din ärliga feedback och hoppas att du hittar produkter som passar ditt hår bättre framöver. 🌸 Ha en fin dag! 🍓