Anna Monika
- Inlägget skapades 2 år
Hej ! Är den bra att skägga ?
Hej! Är den bra skägga ?1 produkt i inlägget Hej ! Är den bra att skägga ?968 visningar- Kommentaren lades 2 årHej Anna Monika 👋 Absolut det går bra att trimma och forma med den här hårklipparen/trimmern! Jag skulle säga att den fungerar bäst till ett kortare skägg 💫 Lycka till ✨