Caroline

  • Inlägget skapades 4 år

    Vilken är vilken?

    Tidigare hette de light/medium och medium/dark. Vilken ska jag välja om jag tidigare använde light/medium och använder fair på cc creamen?
    1 produkt i inlägget Vilken är vilken?
    2220 visningar
    • Användarens roll: Tidigare anställd.Kommentaren lades 4 år
      Hallihallå Caroline! 🙋🏼‍♀️ Jag har försökt jämföra den nya nyansen så gott det går på det här viset och om du har använt light/medium tidigare skulle jag säga att nyansen som heter "1" är den som är mest likt den. 👌🏻😄 Om du vill vara helt på den säkra sidan är det absolut bästa att kika i fysisk butik om man har möjlighet till det, så man får en match made in heaven. 😍
  • Caroline

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 7 år
    Betyg: 5 av 5

    Underbart!

    Provade denna med tillhörande schampo, då jag ville ha ett utan parabener, sulfater, silikoner osv. pga. problem med öronen och känslig hy. Efter detta har jag aldrig tittat tillbaka. Har köpt denna flertalet gånger och testade även Recover-balsamet under graviditeten. Håret är supermjukt och följsamt. Det där superlena som blev av silikonschampo är istället mjukt (vilket känns bättre). Jag gillar att den här produkten även luktar lite skogsaktigt och man vänjer sig ganska snabbt vid den doften. Har provat liknande produkter av andra märken efter denna, men ingen har varit lika bra.
    1 produkt i inlägget Underbart!
    408 visningar