Pernilla
- Inlägget skapades 9 år
Hej jag köpte schampo och balsam...
Hej jag köpte schampo och balsam i paket med pump i somras. Finns det inte kvar? ( Joico body Luxemburg volumizing )1 produkt i inlägget Hej jag köpte schampo och balsam...920 visningar- Användarens roll: Frisör på Lyko.Kommentaren lades 9 årDe stora förpackningarna kommer bara in i lager någon enstaka gång per år.