Pernilla

  • Inlägget skapades 9 år

    Hej jag köpte schampo och balsam...

    Hej jag köpte schampo och balsam i paket med pump i somras. Finns det inte kvar? ( Joico body Luxemburg volumizing )
    1 produkt i inlägget Hej jag köpte schampo och balsam...
    920 visningar
    • Användarens roll: Frisör på Lyko.Kommentaren lades 9 år
      De stora förpackningarna kommer bara in i lager någon enstaka gång per år.