ebbawarnlund
ebbawarnlund
har recenserat en produktInlägget skapades 3 årBetyg: 4 av 5Fin och bra!
Prisvärd! Har inte märkt några större problem med ögonfransböjaren och den böjer fransarna fint! Ärlig talat den bästa ögonfransböjaren jag har testat (har inte haft jätte många)1 produkt i inlägget Fin och bra!1175 visningarebbawarnlund
har recenserat en produktInlägget skapades 3 årBetyg: 4 av 5Prisvärt!
Väldigt bra för priset. håller brynen på plats och ger en jätte fin naturlig look. Rekommenderar!1 produkt i inlägget Prisvärt!589 visningarebbawarnlund
har recenserat en produktInlägget skapades 3 årBetyg: 5 av 5Fina
Jätte fina! Älskar hjärtat i mitten!1 produkt i inlägget Fina681 visningar