Emelie Fors Eren
Emelie Fors Eren
har recenserat en produktInlägget skapades 1 timmeBetyg: 4 av 5Härlig återfuktning
Denna produkt är faktiskt trevlig på huden och doftar gott. Huden känns återfuktad och prisvärd absolut. En produkt som behövs i badrumsskåpet Den får ingen femma för de är ingen WOW känsla liksom1 produkt i inlägget Härlig återfuktning9 visningarEmelie Fors Eren
har recenserat en produktInlägget skapades 2 timmarBetyg: 3 av 5Helt okej rengöring
Rengöringen har ett bra pris. Och de är alltid trevligt, men jag kan säga såhär att jag använde denna flitigt i typ 1 vecka och sen gick jag tillbaka till min gamla ansiktsrengöring. Denna är parfymfri och de är lite trist, men såklart bra för den som är känslig. Bra förpackning med pump, men jag gillar inte konsistensen och känslan den ger på huden. Varken oljig eller löddrande. Känns som ett lager på huden om jag ska förklara på något sätt. Jag kommer inte köpa den igen mest pga känslan den gav på min hud.1 produkt i inlägget Helt okej rengöring7 visningarEmelie Fors Eren
har recenserat en produktInlägget skapades 2 timmarBetyg: 5 av 5Behöver inget mer!
När man har hittat en produkt som man bara älskar, så känner jag att jag inte behöver prova annat. Är det fler än jag som är så? Den separerar mina fransar, inga klumpar, de blir så fina och långa. Inte vattenfast men jag har inget behov av det heller. Älskar denna. Och priset, så bra ! Detta är min absoluta favorit!1 produkt i inlägget Behöver inget mer!28 visningarEmelie Fors Eren
har laddat upp en ny omslagsbildInlägget skapades 3 timmar2 visningarEmelie Fors Eren
har recenserat en produktInlägget skapades 6 timmarBetyg: 4 av 5Verifierad köpareInget wow
Denna leave in spray har de varit sån hype runt och jag är ju tvungen att testa den. Men är den värd hypen då? 329 kronor, tycker de finns andra produkter som också är bra. Doften är trevlig och den ger håret fin glans och mjukhet och den har hjälpt mig mot kluvna hårtoppar. Men de tänker jag att en bra hårinpackning också kan hjälpa mig med. Frågan är väl hur många steg man vill ha i sin rutin. Jag tror inte jag kommer köpa den igen. Mest för priset. Känns inte dryg? Vad tycker ni?1 produkt i inlägget Inget wow91 visningarEmelie Fors Eren
har recenserat en produktInlägget skapades 6 timmarBetyg: 3 av 5Säkert bättre med en annan nyans
Älskar ju bronzing sticket men denna nyans på mig gick inte alls. För mörk rosa för min del säkert supersnygg på en lite mer mörkare hy. Jag är väldigt ljus. Nästa gång ska jag prova en ljusare rosa nyans av essence Men prisvärd ! Så billig. Och ändå bra hållbarhet. Men de blir 3/51 produkt i inlägget Säkert bättre med en annan nyansEmelie Fors Eren
har recenserat en produktInlägget skapades 6 timmarBetyg: 5 av 5Ett måste varje dag
Jag älskar denna bronzern. Alltid kört med bronzer i puderformat men jag älskar detta sticket som ger en mer vaxig känsla. Färgen, perfekt! Det håller bra, och priset? De är helt galet! Använt i flera månader och den tar aldrig slut. Så prisvärd. Rekommenderar alla att köpa den! Varför betala mycket mer för en likvärdig produkt. Essence cosmetics har så mycket bra!1 produkt i inlägget Ett måste varje dag34 visningarEmelie Fors Eren
har laddat upp en ny profilbildInlägget skapades 7 timmar3 visningarEmelie Fors Eren
har recenserat en produktInlägget skapades 7 timmarBetyg: 3 av 5Verifierad köparePassade inte till mitt hår
Mitt hår är väldigt tunt och fint som lätt tovar sig. Jag brukar använda en tangle teezer modell för det passar mitt hår men provade köpa denna borsten för jag ville prova denna pga hört mycket bra om den men alltså den funkar inte för mitt hår. Den fastnar och det känns som att de sliter på mitt hår. Så tyvärr bara 3/51 produkt i inlägget Passade inte till mitt hår25 visningar- Inlägget skapades 6 år
Hjälp
Bilder nedanför. Har slingat håret i Turkiet och de blev sådär haha. Sa att jag ville ha toning i efter de blekta slingorna men de sa han inte behövdes. Nu vill jag lägga en toning på detta. Gör inget om de blir lite mörkare. Men vill inte bli guldig. Skulle 8.12 funka på mig eller blir den alldeles för mörk? Håret är inte gult men de är randigt som en zebra. Känns inte bra 🙈🙈 längderna är bättre än botten. Hade blekta slingor på längderna sedan tidigare. Vad kan jag göra nu 😪😪1 produkt i inlägget Hjälp2914 visningar- Användarens roll: Frisör på Lyko.Kommentaren lades 6 årHej Emelie! Om du endats vill tina botten så kan du använda 8.12. Jag länkar ett tips på färginpackningar som kan blandas för en fin kall nyans om du inte till tona det: lyko.se/ref/ref-colour-boost-masque-ash-blonde lyko.se/ref/ref-colour-boost-masque-dark-blonde