Emelie Fors Eren

  • Emelie Fors Eren

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 1 timme
    Betyg: 4 av 5

    Härlig återfuktning

    Denna produkt är faktiskt trevlig på huden och doftar gott. Huden känns återfuktad och prisvärd absolut. En produkt som behövs i badrumsskåpet Den får ingen femma för de är ingen WOW känsla liksom
    1 produkt i inlägget Härlig återfuktning
    9 visningar
  • Emelie Fors Eren

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 2 timmar
    Betyg: 3 av 5

    Helt okej rengöring

    Rengöringen har ett bra pris. Och de är alltid trevligt, men jag kan säga såhär att jag använde denna flitigt i typ 1 vecka och sen gick jag tillbaka till min gamla ansiktsrengöring. Denna är parfymfri och de är lite trist, men såklart bra för den som är känslig. Bra förpackning med pump, men jag gillar inte konsistensen och känslan den ger på huden. Varken oljig eller löddrande. Känns som ett lager på huden om jag ska förklara på något sätt. Jag kommer inte köpa den igen mest pga känslan den gav på min hud.
    1 produkt i inlägget Helt okej rengöring
    7 visningar
  • Emelie Fors Eren

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 2 timmar
    Betyg: 5 av 5

    Behöver inget mer!

    När man har hittat en produkt som man bara älskar, så känner jag att jag inte behöver prova annat. Är det fler än jag som är så? Den separerar mina fransar, inga klumpar, de blir så fina och långa. Inte vattenfast men jag har inget behov av det heller. Älskar denna. Och priset, så bra ! Detta är min absoluta favorit!
    1 produkt i inlägget Behöver inget mer!
    28 visningar
  • Emelie Fors Eren

    har laddat upp en ny omslagsbild
    Inlägget skapades 3 timmar
    2 visningar
  • Emelie Fors Eren

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 6 timmar
    Betyg: 4 av 5
    Verifierad köpare

    Inget wow

    Denna leave in spray har de varit sån hype runt och jag är ju tvungen att testa den. Men är den värd hypen då? 329 kronor, tycker de finns andra produkter som också är bra. Doften är trevlig och den ger håret fin glans och mjukhet och den har hjälpt mig mot kluvna hårtoppar. Men de tänker jag att en bra hårinpackning också kan hjälpa mig med. Frågan är väl hur många steg man vill ha i sin rutin. Jag tror inte jag kommer köpa den igen. Mest för priset. Känns inte dryg? Vad tycker ni?
    1 produkt i inlägget Inget wow
    91 visningar
  • Emelie Fors Eren

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 6 timmar
    Betyg: 3 av 5

    Säkert bättre med en annan nyans

    Älskar ju bronzing sticket men denna nyans på mig gick inte alls. För mörk rosa för min del säkert supersnygg på en lite mer mörkare hy. Jag är väldigt ljus. Nästa gång ska jag prova en ljusare rosa nyans av essence Men prisvärd ! Så billig. Och ändå bra hållbarhet. Men de blir 3/5
    1 produkt i inlägget Säkert bättre med en annan nyans
    98 visningar
    • Kommentaren lades 6 timmar
      Det är så coooooolt Du är så fin
  • Emelie Fors Eren

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 6 timmar
    Betyg: 5 av 5

    Ett måste varje dag

    Jag älskar denna bronzern. Alltid kört med bronzer i puderformat men jag älskar detta sticket som ger en mer vaxig känsla. Färgen, perfekt! Det håller bra, och priset? De är helt galet! Använt i flera månader och den tar aldrig slut. Så prisvärd. Rekommenderar alla att köpa den! Varför betala mycket mer för en likvärdig produkt. Essence cosmetics har så mycket bra!
    1 produkt i inlägget Ett måste varje dag
    34 visningar
  • Emelie Fors Eren

    har laddat upp en ny profilbild
    Inlägget skapades 7 timmar
    3 visningar
  • Emelie Fors Eren

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 7 timmar
    Betyg: 3 av 5
    Verifierad köpare

    Passade inte till mitt hår

    Mitt hår är väldigt tunt och fint som lätt tovar sig. Jag brukar använda en tangle teezer modell för det passar mitt hår men provade köpa denna borsten för jag ville prova denna pga hört mycket bra om den men alltså den funkar inte för mitt hår. Den fastnar och det känns som att de sliter på mitt hår. Så tyvärr bara 3/5
    1 produkt i inlägget Passade inte till mitt hår
    25 visningar
  • Inlägget skapades 6 år

    Hjälp

    Bilder nedanför. Har slingat håret i Turkiet och de blev sådär haha. Sa att jag ville ha toning i efter de blekta slingorna men de sa han inte behövdes. Nu vill jag lägga en toning på detta. Gör inget om de blir lite mörkare. Men vill inte bli guldig. Skulle 8.12 funka på mig eller blir den alldeles för mörk? Håret är inte gult men de är randigt som en zebra. Känns inte bra 🙈🙈 längderna är bättre än botten. Hade blekta slingor på längderna sedan tidigare. Vad kan jag göra nu 😪😪
    1 produkt i inlägget Hjälp
    2914 visningar