Erika

  • Erika

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 6 år
    Betyg: 2 av 5

    Blir inte rent

    Luktar väldigt gott men däremot har jag upplevt flera gånger att det blir restprodukter kvar i håret(på mig specifikt på toppen av huvudet men inte resterande av håret) efter schamponering även fast man har sköljt länge och noga. Håret känns därmed inte ordentligt rent i hela håret. Övriga delar av håret funkar det toppen men av någon anledning inte på toppen av mitt huvud
    1 produkt i inlägget Blir inte rent
    3366 visningar