Felicia

  • Felicia

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 2 veckor
    Betyg: 1 av 5
    Verifierad köpare

    Ok brynfärg

    Fin färg att ha på brynen, dock provade jag att färga mina ögonfransar med denna och fick lite i öga vid borttagning. Vilket gjorde väldigt ont och sved länge så skulle inte rekommendera att använda som fransfärg. Det konstiga är att jag har använt den ”svartblåa” färgen innan till ögonen men har funkat utan problem🤷🏼‍♀️
    1 produkt i inlägget Ok brynfärg
    898 visningar
    • Användarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 2 veckor
      Hej Felicia 😊 Tack för att du delar din upplevelse! Vad roligt att du gillar färgen till brynen 💛 Det är verkligen en fördel när den räcker till många appliceringar. Jag förstår att det sved när du fick lite produkt i ögat 🤍 Då är det viktigt att skölja noggrant med ljummet vatten. Vill du testa igen framöver kan jag rekommendera dessa pads, de gör det lite enklare och mer kontrollerat vid färgning av fransarna 🖤 lyko.com/sv/refectocil/refectocil-silicone-pads Ha en fin dag 🌸