Hej!
Jag färgade håret hos frisören för tre veckor sedan och gick från blond till brunett. Redan efter två veckor och endast två hårtvättar hade den bruna färgen nästan helt tvättats ur, och håret blev ljust igen.
Jag upplever också att övergången mellan min naturliga utväxt och de tidigare blonda längderna är väldigt skarp, istället för mjukt övergång. Dessutom tycker jag att min face framing är för ljus och för bred, vilket gör att den tar över helhetsintrycket.
Jag skulle vilja få en mjukare och jämnare brun övergång som smälter ihop bättre med min naturliga hårfärg, samtidigt som jag behåller några ljusare slingor för dimension och kontrast. Jag vill inte att resultatet ska bli för kallt eller för varmt, utan mer naturligt och neutralt.
Tror du att den här nyanseringen är rätt produkt för att uppnå det resultatet, eller skulle du rekommendera någon annan nyans eller metod?🌸💖