Lydia
Lydia
har recenserat en produktInlÀgget skapades 3 ÄrBetyg: 5 av 5Underbar
Doftar gott, rengör bra och lÀmnar huden supermjuk och frÀsch.1 produkt i inlÀgget Underbar87 visningarLydia
har recenserat en produktInlÀgget skapades 3 ÄrBetyg: 1 av 5Funkar inte pÄ kÀnslig hÄrbotten
Jag blev vĂ€ldigt torr i min hĂ„rbotten av detta. Kliar jĂ€ttemycket sĂ„ blev tvungen att byta till ett annat.. HĂ€danefter kommer jag bara köpa shampo som Ă€r fritt frĂ„n parabener och andra gifter.1 produkt i inlĂ€gget Funkar inte pĂ„ kĂ€nslig hĂ„rbotten2347 visningar- AnvĂ€ndarens roll: KundtjĂ€nst pĂ„ Lyko.Kommentaren lades 3 Ă„rHej Lydia! †Tack för att du delar med dig av din upplevelse av detta schampot. SĂ„ synd att det inte blev nĂ„gon höjdare för din hĂ„rbotten. đ Det verkar som att du redan har bytt till nĂ„got annat men om du vill ha tips pĂ„ nĂ„gon annan produkt som kan passa dig bĂ€ttre sĂ„ kan jag varmt rekommendera vĂ„rt hĂ„rtest som du hittar hĂ€r: lyko.com/sv/hartestet sĂ„ kan frisörerna hjĂ€lpa dig kika vidare. âš Lycka till och ha en fin dag! đ·