Mois

  • Mois

    har laddat upp en ny omslagsbild
    Inlägget skapades 2 månader
    1 visningar
  • Inlägget skapades 3 år

    Toner problem!

    Hej! Jag använder en helt fantastisk produkt ifrån Beauty Act, det är deras 7% Niacinamide Re-Texturising Toner! Jag tänkte beställa denna produkt men undrar lite hur jag ska använda den i samband med tonern, Tonern har stärkt min hy efter mina acne ärr, jag har fortfarande lite utbrott ibland men behöver mer återfuktning! Undrar också hur denna produkt kommer gå ihop med solskyddet ifrån La Roche-Posay i sommar 🤔
    1 produkt i inlägget Toner problem!
    3865 visningar
    • Användarens roll: Farmaceut på Lyko.Kommentaren lades 3 år
      Hej Moaeriiicsson🦋 Vad härligt att du hittat en produkt som passar dig och fått fina resultat ✨😊 Då essence är ett mellanting mellan toner och serum så ska det komma efter din toner. Så kör på med din toner som vanligt och klappa sedan in detta essence.🐌 Detta är ett supersnällt essence utan några aktiva ingredienser som brukar bli kompis med de flesta produkter så solskydd ska heller inte vara några problem ihop med den.🌞🙏🏼 Hoppas du ska bli supernöjd och att du får en fortsatt härlig dag!😍
      1 gillar