Jag gillade verkligen den gamla konsistensen, men denna nya är ännu bättre – tunnare, lättare, enklare att applicera och mer hållbar. Täckningen är lika bra som tidigare, men foundation känns "tunnare" på huden.
Den nyans jag använder (1N0) har varit helt densamma och passar fortfarande väldigt bra för mig.
Jag har delvis fet hud med mer eller mindre orenheter, men foundation täcker dem perfekt och döljer porerna.
Vissa är besvikna på produkten, men jag tycker att de beskrivna problemen bara uppstår när huden inte är tillräckligt återfuktad och foundation appliceras för tidigt. När man använder en återfuktande spray, serum och fuktkräm och låter dem torka ordentligt, appliceras foundation väldigt fint. Ovanpå lite löspuder och fixeringsspray – jag har inte hittat något bättre resultat.
Jag är alltså väldigt nöjd med den förändrade konsistensen som inte framhäver rynkor eller linjer, även om jag redan är äldre :)