TiuViu

  • TiuViu

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 1 dag
    Betyg: 5 av 5

    Ännu bättre än tidigare

    Jag gillade verkligen den gamla konsistensen, men denna nya är ännu bättre – tunnare, lättare, enklare att applicera och mer hållbar. Täckningen är lika bra som tidigare, men foundation känns "tunnare" på huden. Den nyans jag använder (1N0) har varit helt densamma och passar fortfarande väldigt bra för mig. Jag har delvis fet hud med mer eller mindre orenheter, men foundation täcker dem perfekt och döljer porerna. Vissa är besvikna på produkten, men jag tycker att de beskrivna problemen bara uppstår när huden inte är tillräckligt återfuktad och foundation appliceras för tidigt. När man använder en återfuktande spray, serum och fuktkräm och låter dem torka ordentligt, appliceras foundation väldigt fint. Ovanpå lite löspuder och fixeringsspray – jag har inte hittat något bättre resultat. Jag är alltså väldigt nöjd med den förändrade konsistensen som inte framhäver rynkor eller linjer, även om jag redan är äldre :)
    1 produkt i inlägget Ännu bättre än tidigare
    36 visningar
  • TiuViu

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 10 månader
    Betyg: 5 av 5

    Bästa foundation

    Den mest långvariga foundation jag har använt i åratal. Äntligen har jag också hittat den perfekta nyansen, 1N0. Nyansen ser mörkare ut i alla produktbilder än 1N1, men det är den inte i verkligheten. Den är faktiskt lite ljusare, men betydligt mindre gul än 1N1. Enligt mig den perfekta neutrala nyansen. Om någon undrar över skillnaden mellan nyanserna 1N0 och 0N1, är skillnaden stor. Den ljusaste nyansen är verkligen väldigt ljus, praktiskt taget vit. Detta är den enda foundation som verkligen håller hela dagen. Inte perfekt, men tillräckligt bra med EL Double Wear-pudret.
    1 produkt i inlägget Bästa foundation
    2855 visningar