Ulrika

  • Ulrika

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 1 dag
    Betyg: 1 av 5
    Verifierad köpare

    Nja

    Håret blev lent, men den gråa tonen lyste med sin frånvaro. Har även testat ha de i, i 24h. Men ingen skillnad i kulör.
    1 produkt i inlägget Nja
    48 visningar
    • Användarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 23 timmar
      Hej Ulrika! 👋 Så synd att Re-Boost Colour Mask Treatment Ash inte gav den effekt du hade hoppats på. Den typen av färginpackning är beroende av hårets utgångsläge, och kalla/aska pigment fäster olika bra beroende på bland annat hur ljust håret är, tidigare färgningar/blekningar samt hårets porositet. På vissa hår kan pigmentet bli väldigt subtilt eller nästan inte synas alls, även om håret samtidigt kan kännas mjukare. Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme 🙏 Ha de bäst! 🌼
  • Inlägget skapades 6 år
    Inga klumpar, tunn färg, bra borste. Nöjd. Inte bästa maskaran, men top 3
    1 produkt i inlägget
    4845 visningar
    • Kommentaren lades 1 år
      Hej Emma Jag använder x-lasch serum.
      1 gillar
  • Ulrika

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 6 år
    Betyg: 1 av 5
    Verifierad köpare

    Torr och värdelös

    Torr maskara och borsten funkade absolut inte på mina tunna fransar. Köp den inte. Förstår varför den va på rea
    1 produkt i inlägget Torr och värdelös
    477 visningar
    • Användarens roll: Kundtjänst på Lyko.Kommentaren lades 6 år
      Hej Ulrika 🌼 Om du misstänker att du fått en gammal eller defekt produkt --> lägg en reklamation till oss så att vi får kolla upp det 👍 Ha en riktigt fin vecka 🐨