Vera S
Vera S
har recenserat en produktInlÀgget skapades 2 mÄnaderBetyg: 4 av 5KrÀmig och hÄller bra
Jag har provat nyansen Lifter Liner 05 On It, och gillar den skarpt. LÀppennan Àr krÀmig och ger bra med fÀrg pÄ bara ett drag, med matt finish, och den sitter bra och hÄller vÀldigt lÀnge. Tyckte denna blev fin ihop med lÀppstiftet Serum Lipstick 002. Jag skulle gÀrna prova nÄgon av de ljusare fÀrgerna ocksÄ. Recensionen genomfördes pÄ uppdrag av Smartson - testpiloten har fÄtt prova produkten kostnadsfritt.1 produkt i inlÀgget KrÀmig och hÄller bra82 visningarVera S
har recenserat en produktInlÀgget skapades 2 mÄnaderBetyg: 3 av 5Rosiga kinder pÄ ett kick
Underbart lĂ€tt och fluffig konsistens, sĂ„ hĂ€rlig mousse! AnvĂ€nd pĂ„ kinderna ger den kinderna en rosig och fin fĂ€rg, det kĂ€nns och ser vĂ€ldigt naturligt ut. ĂndĂ„ vet jag inte om jag Ă€r helt överens med produkten Ă€n. Tycker det Ă€r lite svĂ„rt att balansera rĂ€tt mĂ€ngd fĂ€rg sĂ„ att det blandas ut och ser naturligt ut, men samtidigt sitter kvar lĂ€nge. Har provat den pĂ„ lĂ€pparna ocksĂ„, men gillade moussen bĂ€st pĂ„ kinderna. Kommer definitivt att fortsĂ€tta anvĂ€nda den och tror nog jag kommer hitta mitt sĂ€tt att fĂ„ till lagom med fĂ€rg :) Recensionen genomfördes pĂ„ uppdrag av Smartson - testpiloten har fĂ„tt prova produkten kostnadsfritt.1 produkt i inlĂ€gget Rosiga kinder pĂ„ ett kick64 visningarVera S
har recenserat en produktInlÀgget skapades 2 mÄnaderBetyg: 4 av 5KrÀmigt och mjukt med mycket fÀrg
Ett skönt lÀppstift som kÀnns vÀldigt krÀmigt, lÀtt och mjukt. Matt finish och bara nÄgot eller fÄ drag ger mycket fÀrg, utan att kÀnnas minsta kladdigt. Sitter ganska bra, men fÄr bÀttras pÄ lite ibland efter mat och dryck. Tycker mycket om fÀrgen (002). Recensionen genomfördes pÄ uppdrag av Smartson - testpiloten har fÄtt prova produkten kostnadsfritt.1 produkt i inlÀgget KrÀmigt och mjukt med mycket fÀrg155 visningarVera S
har recenserat en produktInlÀgget skapades 2 mÄnaderBetyg: 4 av 5Bra vardagskrÀm!
Den hÀr gillar jag! Nyansen blev bra, guiden pÄ hemsidan inför köp funkade fint för att fÄ hjÀlp att vÀlja (jag har nyans 20 till min ljusa, rödlÀtta hud). KrÀmen kÀnns lÀtt och jÀmnar ut huden bra. Den Àr inte allt för tÀckande, sÄ gillar man det kan man behöva nÄgot mer. Jag har torr hud och tycker en lagom utjÀmnande krÀm Àr det bÀsta och tycker om hur naturlig denna kÀnns. Gillar starkt att de Àr SPF50! Dock vet jag inte om jag skulle vÄga ha enbart denna en varm dag pÄ sommaren med mina ljusa hy. Recensionen genomfördes pÄ uppdrag av Smartson - testpiloten har fÄtt prova produkten kostnadsfritt.1 produkt i inlÀgget Bra vardagskrÀm!78 visningarVera S
har recenserat en produktInlÀgget skapades 2 mÄnaderBetyg: 3 av 5LÀttanvÀnd borste som kommer Ät bra
Gillar denna mascara, som har en lÀtt och böjlig borste. Den Àr ganska stor men kommer Ät vÀldigt bra, separerar och inga klumpar. Jag anvÀnder nÀstan alltid vattenfast mascara sÄ jag hade höga förvÀntningar pÄ att denna skulle hÄlla bra. TyvÀrr tyckte jag inte riktigt den höll för förvÀntningarna efter en dusch efter trÀningen. Daglig anvÀndning klarar den dock bra! Recensionen genomfördes pÄ uppdrag av Smartson - testpiloten har fÄtt prova produkten kostnadsfritt.1 produkt i inlÀgget LÀttanvÀnd borste som kommer Ät bra62 visningarVera S
har recenserat en produktInlÀgget skapades 11 mÄnaderBetyg: 4 av 5Fuktgivande nattkrÀm
NattkrÀmen ger mycket fukt och huden kÀnns skön inför natten och pÄ morgonen. Ganska tjock konsistens men kÀnns inte fet utan gÄr in i huden snabbt och bra. Doftar milt och gott. Glasburken kÀnns lyxig och fin att ha i badrumsskÄpet! Jag har anvÀnt nattkrÀmen i ett par veckor sÄ det Àr lite tidigt att sÀga om jag kan se nÄgon skillnad i exempelvis fina linjer. Men min hud blir lÀtt torr och med denna krÀm har huden kÀnts Äterfuktad lÀnge och det hoppas jag ger effekt fortsÀttningsvis. Recensionen genomfördes pÄ uppdrag av Smartson - testpiloten har fÄtt prova produkten kostnadsfritt.1 produkt i inlÀgget Fuktgivande nattkrÀm428 visningarVera S
har recenserat en produktInlÀgget skapades 11 mÄnaderBetyg: 4 av 5Skönt serum
Jag har anvĂ€nt detta serum i tvĂ„ veckor ungefĂ€r och tycker att det Ă€r skönt och behagligt. Serumet kĂ€nns drygt och gĂ„r snabbt in i huden. Jag anvĂ€nder det tillsammans med nattkrĂ€m i samma serie. Det Ă€r lite för kort anvĂ€ndningstid för att utvĂ€rdera om det gjort nĂ„gon effekt pĂ„ min hud, men intrycket sĂ„ hĂ€r lĂ„ngt Ă€r att det Ă€r behagligt och bra. Extra plus för snygga flaskan! Enda negativa Ă€r att det ska appliceras tvĂ„ gĂ„nger om dagen, vilket jag lĂ€tt glömmer :) Jag gillar nĂ€r min hudvĂ„rdsrutin gĂ„r snabbt, vilket det visserligen gör för serumet gĂ„r snabbt in i huden. Ăr nöjd hittills! Recensionen genomfördes pĂ„ uppdrag av Smartson - testpiloten har fĂ„tt prova produkten kostnadsfritt.1 produkt i inlĂ€gget Skönt serum357 visningarVera S
har recenserat en produktInlÀgget skapades 11 mÄnaderBetyg: 4 av 5Smidig!
Jag som lÀtt brÀnner mig i solen vill regelbundet anvÀnda solskydd, Àven nÀr det inte Àr jÀttesoligt. Denna var smidig att anvÀnda, kÀndes som en vanlig ansiktskrÀm och kladdade inte. Den torkade snabbt in i huden och kÀndes skön. Den har en lÀtt, lite rinnig konsistens som Àr enkel att applicera. Vissa dagar anvÀnde jag bara denna som dagkrÀm och tyckte den gav tillrÀckligt med fukt. Kommer fortsÀtta anvÀnda den och testa, men de första veckornas anvÀndning har gett ett positivt intryck! Recensionen genomfördes pÄ uppdrag av Smartson - testpiloten har fÄtt prova produkten kostnadsfritt.1 produkt i inlÀgget Smidig!349 visningar