Yasmine

  • Yasmine

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 3 veckor
    Betyg: 3 av 5

    Bronzer

    Första intrycket var att det var en väldigt krämig och lättapplicerad produkt, lite lätt doft av kritor nästan som sedan försvinner. Jag tycker dock att den drar lite åt det oranga hållet som bronzers lätt kan göra, nu när man har varit i solen tycker jag att det fungerar ändå. Är nöjd med produkten men blir inte någon ny favorit. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
    1 produkt i inlägget Bronzer
    15 visningar
  • Yasmine

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 3 veckor
    Betyg: 3 av 5

    Fin färg

    Väldigt fin brun färg på mascaran som gör att sminkningen inte känns lika hård. Gav fina fylliga fransar och håller verkligen. Det enda jag har att påpeka är att jag upplevde att den färgar av sig en del på ögonlocken under dagen samt att den är lite svår att tvätta bort. Annars tycker jag det är en bra mascara! Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
    1 produkt i inlägget Fin färg
    15 visningar
  • Yasmine

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 7 månader
    Betyg: 3 av 5

    I samarbete med Smartson

    Jag har fått testa denna produkt i samarbete med #smartson. Jag har länge haft denna på min köplista och nu äntligen fått testa. Jag har inte hunnit ha den mer än 4 veckor cirka och kan därför inte ge en fullständig recension. Jag upplevde doften som trevlig, inte för stark som jag sett vissa säga. Pipetten kändes väldigt stor men då räckte en pipett tillräckligt för de partierna jag vill ha serumet på. Jag vet inte om jag direkt ser någon skillnad i hårväxt men däremot mår min hårbotten bättre och där märker jag en skillnad före och efter start. Konsistensen var bra utan att bli för oljig och gjorde inte att håret blev fett, vilket är väldigt stort plus. I det stora hela ger jag denna ett bra betyg men behöver att testa längre för att få ett mer helhetsperspektiv! Jag deltar i en testpanel och har fått en fri testprodukt.
    1 produkt i inlägget I samarbete med Smartson
    3523 visningar
  • Yasmine

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 3 år
    Betyg: 3 av 5

    Light

    I samarbete med Smartson har jag fått testa denna produkt. Jag som vanligtvis gillar en glowig bas tyckte inte riktigt att denna passade mig. Den är ganska matt. Men om man gillar det så är den säkert superbra! Man behöver lågga en bra grund med hudvård innan så den lätt blir ganska smulig och torr annars.
    1 produkt i inlägget Light
    1527 visningar
  • Yasmine

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 3 år
    Betyg: 2 av 5

    Kitty belly

    I samarbete med Smartson har jag fått vara testpilot för denna i färgen Kitty belly. Det var en fin färg, men tyvärr alldeles för starkt pigmenterad samt röd för min smak. Testade den på och det positiva är att man behöver väldigt lite produkt för att det ska synas och bli bra. Och en negativ sak är att jag upplever den som väldigt snabbt torr, hade önskat lite med återfuktande produkt, men för den som gillar en matt produkt är den utmärkt!
    1 produkt i inlägget Kitty belly
    203 visningar
    • Användarens roll: Kundtjänst på Lyko.Kommentaren lades 3 år
      Hejsan Yasmine! 🤗 Tack så mycket för din recension. 🙌 Hoppas att du har en riktig favorit att falla tillbaka på. 💄 Ha det bäst! 🌷
  • Yasmine

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 4 år
    Betyg: 4 av 5

    Foundation

    Gillade verkligen den här produkten, har velat testa den länge och i samarbete med lyko fick jag nu chansen. Jag tycker att den ger en väldigt fin och lätt täckning och känns väldigt lätt på huden. Enkel att applicera och blir inte kakig utan man får ett fint glow! Kommer absolut att fortsätta använda den i framtiden!
    1 produkt i inlägget Foundation
    1693 visningar
  • Yasmine

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 4 år
    Betyg: 1 av 5
    Verifierad köpare

    Usch

    Doftade inte gott alls!
    1 produkt i inlägget Usch
    230 visningar
    • Användarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 4 år
      Hallå där Yasmine 🤗 Himla otur att denna doft inte alls föll dig i smaken ❤
  • Yasmine

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 4 år
    Betyg: 2 av 5
    Verifierad köpare

    Helt ok!

    Doftade helt okej men inte mer än så
    1 produkt i inlägget Helt ok!
    426 visningar
    • Användarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 4 år
      Hallå där Yasmine 🤗 Ja det där med doft är verkligen klurigt och super individuellt. Tack för din recension 💕
  • Yasmine

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 4 år
    Betyg: 3 av 5
    Verifierad köpare

    Doftar som piña colada!

    Doftar mycket och gott!
    1 produkt i inlägget Doftar som piña colada!
    190 visningar
  • Yasmine

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 6 år
    Betyg: 4 av 5
    Verifierad köpare

    Underbar

    Jag ÄLSKAR denna! Det är bra riv i och väldigt skön. Det bästa är när man sedan tillsätter lite vatten och får en så skön ansiktsmask. Blir alltid len som en bebis efter och huden känns väldigt återfuktad. Denna kommer alltid finns i badrumsskåpet!
    1 produkt i inlägget Underbar
    2635 visningar