Looks
Käyttäjäkuvat
Arvosana & kommentit
Arvosana: 3.1Perustuu 50 arvioon
18
5
11
8
8
- Hyödyllisin positiivinenViesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 5 / 5Verifierad testare
Kyllä, kyllä, kyllä!!! 🙌🥳
Sain sopivasti kolme aurinkosuojatuotetta (ByLyko:lta) noin kaksi viikkoa ennen kuin olin menossa Kyprokselle. Kaikki kolme ovat todella hyviä tuotteita, mutta tämä voittaa ensimmäisen palkinnon. 🥇 Olen testannut tätä kunnolla Kyproksen viikon aikana. Pullossa lukee: light go-to face mist. Ja juuri sitä se on. Olen levittänyt runsaasti kerrosta iholle/kasvoille ennen kuin olen altistunut auringolle. Ja hurraa spf 50:lle! 🥳 Kuten sanottu, se on (huolimatta runsaasta levittämisestä) aurinkosuoja, joka tuntuu ohuelta. Ei tahmeaa tunnetta sen jälkeen. Aurinkosuoja imeytyy melko nopeasti eikä jätä rasvaista pintaa. Olen myös testannut sitä meikin päällä ja pelkäsin, että se olisi tahmeaa. Mutta ei! 🙌 Mitä tulee tuoksuun, koen, että siinä on kevyt kukkaistuoksu. Valitettavasti aurinkosuoja ei maistu hyvältä, jos se päätyy huulille. Mutta on vain pakko puristaa huulet yhteen. 🙈😅 En oikeastaan voi sanoa tästä mitään huonoa. Se on selkeä voittaja, jonka voisin kuvitella ostavani, kun nykyinen loppuu. Ja aurinkosuoja on todella hyvässä hinnassa! #LYKOINFLUTESTER #BYLYKO - Hyödyllisin negatiivinenViesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 2 / 5Verifierad testare
Ei haise mukavalta
Olen Influtesterinä saanut mahdollisuuden testata joitakin Lykon uusia aurinkosuojatuotteita. Superhauskaa! ☺️ Valitettavasti tämä face mist ei ollut suosikkini. Mist itsessään on erittäin kevyt ja miellyttävä, ja se saa plussaa SPF 50:stä. Pidän spray/mist-konseptista, se tuntuu vähemmän tahmealta ja helpommalta uudelleen levittää kuin perinteiset aurinkosuojat. Kuitenkin jokaisessa levityksessä on käytettävä melko suurta määrää, joten kysymys on, kuinka kauan se riittää. En myöskään usko, että suoja on yhtä hyvä kuin perinteisissä SPF:ssä tuubissa, mutta se toimii loistavasti lisänä! Mutta näin on useimpien spraymuotoisten SPF:ien kanssa. Kuten vartalosprayssä, minun on vain kommentoitava muotoilua. Se näyttää itse asiassa hieman tylsältä verrattuna Lykon muihin tuotteisiin, joilla on yleensä erittäin söpö muotoilu. Mikä todella laskee arvosanaa, on haju. Se ei ole miellyttävä. Se haisee.. homeiselta. Vanhalta. Ikään kuin se olisi huono, joten pyysin jopa uutta testattavaksi. Kun pullo numero 2 haise myös pahalta, kysyin, onko tarkoitus, että sen pitäisi tuoksua muiden sarjan tuotteiden kaltaiselta - jotka menevät vanilja/kookos suuntaan. Ajattelin, että silloin olisi erittäin helppoa päättää, onko minun näytteissäni jotain vikaa vai ei. Mutta siihen en saanut vastausta, joten minun on oletettava, että se on näin tarkoitettu. Luettuani joitakin muita arvosteluja olen edelleen epävarma, näyttää siltä, että se on hieman sekavaa - jotkut tuoksuvat superhyviltä ja toiset niin ja näin? 🤔 Saattaa olla, että minulla on ollut todella huonoa onnea pullojen kanssa, ja on todella harmillista ja sääli laskea arvosanaa kahden maanantaikappaleen vuoksi, mutta minulla ei ole paljon muuta, mihin nojata. Jos jättäisin hajun huomiotta, tuote olisi saanut vähintään 3 tähteä. #ByLyko #LykoInflutester12751 näyttöä - Viesti luotiin 2 päivää sittenArvosana: 2 / 5Vahvistettu ostaja
Tekee tehtävänsä, mutta ei saa joutua silmiin
Tuote tekee ehdottomasti tehtävänsä, mutta! Ongelma on, että tuote sattuu kauheasti *kun se joutuu silmiin*, mikä on vaikea välttää kuumana kesäpäivänä, kun hikoilee ja hiki alkaa valua tai kun raapii silmää. Sitä ei myöskään voi vain räpytellä pois kahdesti ilman, että se jää kiinni. Kasvoille *sumutettavaksi* tarkoitetuksi tuotteeksi se on yllättävän huono, jos se joutuu silmiin.81 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon työntekijä.Kommentti lisättiin 1 päiväHei Louise! Kiitos, että jaoit kokemuksesi🤍 Ikävää kuulla, että tuote on aiheuttanut epämukavuutta silmissäsi. Tiedät varmasti jo hyvin käytön, mutta pieni vinkki on ravistaa pulloa kunnolla, suihkuttaa noin 20 cm päästä kasvoista suljetuin silmin ja suin, ja antaa sumun laskeutua noin 10–15 sekuntia ennen kuin avaat silmäsi uudelleen 🙏☀️
- Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 1 / 5Vahvistettu ostaja
Ei!
Outo, vaikea levittää hyvin, helppo saada silmiin, hankala koostumus ja haju. Annoin sen miehelleni.210 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon työntekijä.Kommentti lisättiin 1 viikkoHei! Kiitos, että jaoit kokemuksesi. Harmi, ettei tuote toiminut sinulle ja että sen levittäminen tuntui vaikealta. Mutta hyvä, että se voi ainakin tulla käyttöön miehelläsi 🌸 Tiedät varmasti jo hyvin käytön, mutta pieni vinkki on ravistaa pulloa kunnolla, suihkuttaa noin 20 cm päästä kasvoista suljetuin silmin ja suin ja antaa sumun laskeutua noin 10–15 sekuntia ennen kuin avaat silmäsi uudelleen 😊 Jos suihke ei oikein sovi sinulle, voide tai sticki voisi olla hyvä vaihtoehto 💗 Ihanaa ja aurinkoista päivää 🌞
- Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 5 / 5
toppen
Täydellisen täydellinen397 näyttöä - Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Must have
Uus lemppari aurinkotuote kesäksi🤩🤩 niin helppo ja nopea käyttää466 näyttöä - Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 1 / 5Vahvistettu ostaja
Ihan järkky
Tämä puteli menee kyllä käyttöön vartalolle. Tuote jää todella rasvaiseksi ja kiiltäväksi iholle. Tuote ei tule tasaisena sumuna. Tuoksu ihan ok.451 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 2 viikkoa sittenMoikka! 🤗 Kiitos arvostelustasi, arvostamme sitä todella paljon! Harmi kuulla, ettei tästä tullut aivan uutta suosikkia. Jos kaipaat henkilökohtaisia vinkkejä muista kasvoille sopivista aurinkosuojista, voit lämpimästi lähettää sähköpostia osoitteeseen hudterapeuten@lyko.com 💌 Kaikkea hyvää ja aurinkoista päivää! ☀
- Viesti luotiin 3 viikkoa sittenArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Okei
Täysin okei538 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausi
Tuoksu
LYKO mikä on tämän tuoksu?? Tuoksuuko se samalta kuin iso suihke, jossa on 30spf? Monet rakastavat sitä tuoksua, onko teillä suunnitelmia tehdä hajuvettä/body mistiä tai muuta samaa tuoksua sisältävää?? Olisi mahtavaa viedä se eteenpäin ostoon tai kenelle tahansa, joka päättää tällaisista asioista?775 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 4 viikkoa sittenHei Emma 😊 Tämä kasvojen aurinkosuoja on hajusteeton eikä siinä ole lisättyä tuoksua, joten se ei tuoksu samalta kuin suurempi SPF30-suihke. Vien toiveesi ostotiimille tulevaa valikoimaa varten – kiitos vinkistä! 💛
- Käyttäjän rooli: Lykon työntekijä.Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Uusi suosikkini aurinkovoide🥹
Täydellinen suihke, jota ei melkein tarvitse levittää ja joka antaa niin kauniin hehkun! Kasvoille tarkoitettu ei myöskään polta silmiä☀️ takuulla uudelleenostoon!!2276 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 1 / 5Vahvistettu ostaja
Nja
Toimii aurinkosuojana, mutta tuoksuu hyvin oudolta ja kasvoista tulee hyvin öljyiset ja tahmeat suihkuttamisen jälkeen.2004 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
SPF 🧴 Face Mist ☀️🏝️🏖️
Istuin auringossa ja nautin tänään (ensin ystävän kanssa yhteisöllisyyden/kahvittelun jälkeen ison porukan kanssa, ja sitten puutarhassa lounaan jälkeen). Unohdin täysin aurinkosuojan, mutta en palanut lainkaan kevätauringossa. ☀️ Palan siis melko helposti ja päänahkani punoittaa usein. Tämä aurinkosuoja on oikeastaan kasvosuihke, mutta koska päänahkani punoittaa helposti, levitän tätä suihketta juuri sinne. Suihkutan aurinkosuojan yksinkertaisesti hiusten päälle, tarkemmin sanottuna hiusjakaukselle. Iloiseksi yllätyksekseni se toimii; en ole palanut kertaakaan, kun olen käyttänyt tätä suihketta! Ja siitä olen todella iloinen. Mikä juttu! En lainkaan koe, että hiukset tuntuisivat tahmeilta tai likaisilta suihkeen takia. Olen käyttänyt sitä joskus kasvoilla, silloin pohjalla on ollut tavallinen aurinkosuoja. Ainoa negatiivinen asia on, että pakkaus on joskus jumittanut, suihkutoiminto on ollut todella jäykkä muutaman kerran. Mutta olen saanut sen toimimaan ajan kanssa. Luultavasti sain maanantaikappaleen? Muutoin olen erittäin tyytyväinen. Täydet pisteet! #lykoreview1183 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 2 kuukautta sittenKuinka ihanaa, että on myös päänahan suoja👍😊 Käytän lippistä🧢 tai aurinkohattua👒 kun lämpenee, juuri suojellakseni sitä (ja päätäni päänsärkyä vastaan), mutta toistaiseksi riittää tennislippa☺️ Meillä oli -4 viime yönä👎🤥🥰2 tykkää
By LykoSunsational SPF 50 Face Mist 75 ml
Tarjoushinta 7,70 €
Ilman kampanjaa 11 €
Combo Deal 30%
Hinta voimassa kun ostat 2 vapaavalintaista tuotetta 39 € eurolla.
Tarjous voimassa asti
Kuvaus
Ainesosat
Uusi arkisuosikkisi? Tämä SPF50+ kasvosuihke yhdistää tehokkaan UV-suojan ihon parhaalla ystävällä, E-vitamiinilla, antaen runsaan annoksen antioksidantteja. Kevyt ja tahmaamaton koostumus on helppo levittää ja sopii kaikille ihotyypeille. Täydellinen valinta, kun haluat lisätä aurinkosuojaa vaivattomasti missä vain! Koska hyvä ihonhoito (ja haitalliset UV-säteet) ei pidä vapaapäiviä. Suihkuta, suojaa, hehku — toista!
Ravista pulloa ja suihkuta n. 20 cm etäisyydeltä kasvoille.
Fragrance Free
75 ml
- Kategoriat:Kasvot