LM
- Viesti luotiin 3 kuukautta sitten
Ei vaahtoa?
Onko tuotteessani jotain vikaa? Se ei vaahtoa ollenkaan, on kuin pesisi kasvot käsivoiteella. Seurasin pakkauksen ohjeita.1 product in post Ei vaahtoa?628 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon työntekijä.Kommentti lisättiin 3 kuukautta sittenHei LM😊 Ymmärrän huolesi, mutta voit olla rauhallinen, tuotteessa ei ole mitään vikaa. Cetaphil Hydrating Foaming Cream Cleanser on mieto ja kosteuttava, joten se ei vaahtoa yhtä paljon kuin tavalliset puhdistustuotteet – se on normaalia ja se puhdistaa silti hellävaraisesti. Toivottavasti vastaus voi olla avuksi✨