LM

  • Viesti luotiin 3 kuukautta sitten

    Ei vaahtoa?

    Onko tuotteessani jotain vikaa? Se ei vaahtoa ollenkaan, on kuin pesisi kasvot käsivoiteella. Seurasin pakkauksen ohjeita.
    1 product in post Ei vaahtoa?
    628 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lykon työntekijä.Kommentti lisättiin 3 kuukautta sitten
      Hei LM😊 Ymmärrän huolesi, mutta voit olla rauhallinen, tuotteessa ei ole mitään vikaa. Cetaphil Hydrating Foaming Cream Cleanser on mieto ja kosteuttava, joten se ei vaahtoa yhtä paljon kuin tavalliset puhdistustuotteet – se on normaalia ja se puhdistaa silti hellävaraisesti. Toivottavasti vastaus voi olla avuksi✨