Käyttäjän rooli: Lyko Creator.3 viikkoa sittenKommentti lisättiin 3 viikkoa sitten
Hejsan! 😊
Jos käytät 10N Caian BB-stickissä, olet yleensä vaaleassa tai vaalean keskisyvyisessä sävyssä, jossa on neutraali pohjasävy, joten etsi neutraaleja/N-sävyjä samassa vaaleustasossa (light–light medium). Vältä viileitä/vaaleanpunaisia ja lämpimiä/keltaisia, jos 10N tuntuu jossain välissä, ja jos tummut kesällä, puoli sävyä tummempi toimii silloin. Kokeile leukalinjalla päivänvalossa ja valitse sävy, joka sulautuu sekä kasvoihin että kaulaan, oikea väri "katoaa" ilman, että sitä tarvitsee häivyttää paljon.
Onnea ja kaikkea hyvää! 🌞