Alise

  • Viesti luotiin 19 tuntia sitten
    Arvosana: 2 / 5

    Melko okei

    Anteeksi, mutta tämä ei tuoksu hyvältä! En kuitenkaan ole fani meren ja kookoksen tuoksusta. Haista se kaupassa ennen ostamista!🥥🌴
    1 product in post Melko okei
    23 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 18 tuntia sitten
      Hei Alise! 😊 Kiitos arvostelustasi ✨ Niin tyypillistä, ettei tällä kertaa tullut ihan täyttä pistettä. Tuoksut ovat todella yksilöllisiä 🤍 Pidän peukkuja, että sinulla on suosikki, johon voit turvautua! Toivotan sinulle oikein hyvää päivää! 🌸
  • Viesti luotiin 19 tuntia sitten
    Arvosana: 4 / 5

    Todella hyvä!

    Tuoksuu todella vesimelonilta ja on suuuuper mukava huulilla!🙏🏼
    1 product in post Todella hyvä!
    111 näyttöä