Alise
- Viesti luotiin 19 tuntia sittenArvosana: 2 / 5
Melko okei
Anteeksi, mutta tämä ei tuoksu hyvältä! En kuitenkaan ole fani meren ja kookoksen tuoksusta. Haista se kaupassa ennen ostamista!🥥🌴1 product in post Melko okei23 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 18 tuntia sittenHei Alise! 😊 Kiitos arvostelustasi ✨ Niin tyypillistä, ettei tällä kertaa tullut ihan täyttä pistettä. Tuoksut ovat todella yksilöllisiä 🤍 Pidän peukkuja, että sinulla on suosikki, johon voit turvautua! Toivotan sinulle oikein hyvää päivää! 🌸
- Viesti luotiin 19 tuntia sittenArvosana: 4 / 5
Todella hyvä!
Tuoksuu todella vesimelonilta ja on suuuuper mukava huulilla!🙏🏼1 product in post Todella hyvä!111 näyttöä