Amanda

  • Viesti luotiin 2 päivää sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Rakastan tätä tuotetta

    Sain kokeilla tätä Smartsonin kautta. Täytyy sanoa, että olen todella tyytyväinen tuotteeseen. Olen käyttänyt sitä märissä hiuksissa, mutta myös kuivissa hiuksissa. Minulla on hyvin herkkä päänahka ja hiukseni rasvoittuvat usein. Tämä tuote on saanut minut oikeasti pesemään hiukseni vain kerran viikossa. Rakastan sitä!!!! ⭐⭐⭐
    1 product in post Rakastan tätä tuotetta
    15 näyttöä
  • Viesti luotiin 2 päivää sitten
    Arvosana: 5 / 5

    UV hiuksille

    Sain testata tätä Smartsonin kautta. Täytyy sanoa, että olen vaikuttunut tunteesta, pidän siitä ja voin lämpimästi suositella tätä tuotetta.
    1 product in post UV hiuksille
    5 näyttöä
  • Viesti luotiin 2 päivää sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Todella hyvä

    Pidän shampoon. Pieni pullo, joten käytän ensin tavallista shampooni ja sitten tätä toisena pesuna. Toimii loistavasti!! ⭐⭐⭐
    1 product in post Todella hyvä
    19 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 vuotta sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Buzzador

    Sain testata tuotteen Buzzadorin kautta ja voin sanoa, että olen täysin koukussa. Olen kokeillut monia kulmavärejä, mutta tämä on niin mahtava, kestää ikuisesti ja on helppo levittää. Rakastan sitä!!
    1 product in post Buzzador
    50 näyttöä