Amanda
- Viesti luotiin 2 päivää sittenArvosana: 5 / 5
Rakastan tätä tuotetta
Sain kokeilla tätä Smartsonin kautta. Täytyy sanoa, että olen todella tyytyväinen tuotteeseen. Olen käyttänyt sitä märissä hiuksissa, mutta myös kuivissa hiuksissa. Minulla on hyvin herkkä päänahka ja hiukseni rasvoittuvat usein. Tämä tuote on saanut minut oikeasti pesemään hiukseni vain kerran viikossa. Rakastan sitä!!!! ⭐⭐⭐1 product in post Rakastan tätä tuotetta15 näyttöä - Viesti luotiin 2 päivää sittenArvosana: 5 / 5
UV hiuksille
Sain testata tätä Smartsonin kautta. Täytyy sanoa, että olen vaikuttunut tunteesta, pidän siitä ja voin lämpimästi suositella tätä tuotetta.1 product in post UV hiuksille5 näyttöä - Viesti luotiin 2 päivää sittenArvosana: 5 / 5
Todella hyvä
Pidän shampoon. Pieni pullo, joten käytän ensin tavallista shampooni ja sitten tätä toisena pesuna. Toimii loistavasti!! ⭐⭐⭐1 product in post Todella hyvä19 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 5 / 5
Buzzador
Sain testata tuotteen Buzzadorin kautta ja voin sanoa, että olen täysin koukussa. Olen kokeillut monia kulmavärejä, mutta tämä on niin mahtava, kestää ikuisesti ja on helppo levittää. Rakastan sitä!!1 product in post Buzzador50 näyttöä